Hoi meiden, Heb zooooo mega vaak bij alle testen gekeken en wat hoopte ik dat ik ook een positieve zou krijgen Nu....ronde 11/maand 10...eindelijk een licht positest op 10dpo...de volgende dag weer licht posi en nu op 12 dpo al donkerder en CD digi zwanger! (heb een LF van 12) Wilde ze ff laten zien, als vergelijkingsmateriaal
Dank jullie wel!!! Voel me ook zo happy Wel nog slag om de arm natuurlijk omdat het nog heeeeel pril is...maar we kunnen in ieder geval zwanger worden, iets waar ik me 10 maanden lang vreselijk druk om heb gemaakt.
Sloppyslayer...voor jou wordt het ook spannend, veel succes! Oh ja...en de andere zwangeren ook van harte gefeliciteerd! De meiden die nog in afwachting zijn, heel veel succes!!!
gefeliicteerd! kan snel gaan dan met de testen he! ik had ook zondag een nega cb digi test en de volgende dag opeens zwanger in beeld staan!
@ Zonn: hoe maak jij zo'n duidelijk foto van die lichtte test? Hier ook een lichtte test, kwilde m laten zien maar ik krijg het er niet eens op!
Thnx voor de felicitaties, de zwangeren ook gefeliciteerd! Net nog ff t laatste k2v5 testje gedaan, nu is het een knaller
@Jann....ja ik deed er ook uren over, bleek dat ik met inzoomen de knop half moest indrukken - dan stelt ie scherp - en zo kreeg ik m er perfect op!!! Dus misschien bij jouw toestel ook? Succes!
Gefeliciteerd! Bij mij ook precies hetzelfde, op 10 dpo was ik aan het zoeken naar een streepje, maar het was wel licht te zien. Op 11 dpo duidelijker en ook een clearblue test gedaan! Geniet ervan.. spannend he?