Hoi, Volgens mijn vent span ik de kroon, heb tot nu toe 10 testen gedaan en heb er nog eens 5 gekocht die ik ga gebruiken tot maandag middag tot ik een echo krijg. Tja waarom, omdat ik het gewoon niet kan geloven. Ik begin nu ook te geloven dat het van de zotte is, want volgens mij span ik idd de kroon of is er nog iemand die zoveel testen heeft gedaan? Oh ja, en de eerste test was meteen positief te zien, en daarna meteen de CB digitale gedaan met positief en toch door blijven testen, t lijkt wel een verslaving als ik het zo terugdenk En wat het ergste is, ik lees nu overal dat je na 6 weken de CB digitale niet meer nodig hebt, en zelfs daarvan heb ik nog 2 nieuwe liggen Ben dus wel erg benieuwd hoeveel testen jullie hebben gedaan tot de eerste echo. Moet ook erbij zeggen dat ik niet echt veel last heb van kwaaltjes, vandaar dat het ook moeilijk te geloven is. En heb sterk een gevoel dat dit een MK wordt, maar weet ook dat dan alsnog het HCG in je bloed zit, toch? Dus dan heb je ook geen zekerheid met de test.
Haha dat is wel heel erg veel Ik heb zelf 4 testen gedaan, toen geloofde ik het wel... Vond het trouwens wel erg leuk steeds dat 2e streepje tevoorschijn te zien komen haha Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
Ik denk iets van 6 ofzo (of misschien stiekem iets meer en wil ik het niet toegeven) Maar ik weet dat er iemand hier rondloopt die zeker meer heeft getest dus ben benieuwd of we nog een reactie krijgen haha
volgens mij staat de stand nu op 8...maar het kunnen er meer zijn en het kunnen er meer worden....zo gaaf om steeds dat streepje te zien...aangezien we het nog niet aan dikke buiken kunnen zien...wil ik het aan streepjesssssssssssssss zien
Ik heb een Kruidvattest gedaan (2 voor 5 euro). Goed positief. Paar dagen later een Digitale Clearblue (bleek toen 2-3 weken zwanger) en een DA Eigen Merk (twee vette strepen). Dus 3 testen in totaal.
haha Ik had vorige rondes heel veel testen er doorheen gejaagd, en juist nu heb ik er maar 4 gedaan haha , de eerste deed ik dag voor NOD toen meende ik een licht streepje te zien en volgende dag heb ik clear blue digital en kruidvat 2 voor 5 gedaan.
ik ook rond de acht kon het steeds niet geloven.... en als ik geen MK gehad zou hebben denk ik dat ik er wel meer had gedaan
ook wel een stuk of 8 denk ik hoor... maar ook omdat ik ze toch nog had liggen.. heb er nu ook nog 2 van clearblue liggen maar ja ik weet toch al wat er komt te staan
ik heb ook veel gedaan, stuk of 10 tot 12 denk ik wel. Was in t begin ook bang dat t er niet meer zou zijn...was zo leuk om steeds weer donkerder te testen...ben er nu wel mee gestopt hoor
Uhm te veel in ieder geval... Volgens mijn man hielp ik in mijn eentje de aandelen van het KV omhoog.
Bij Megan: 2 een op 13DPO en 1 op 21DPO. Nu heb ik er al 2 gedaan En ik stop voorlopig niet hoor..............hahahah ik heb er nog heel veel liggen
Zo te horen hoef ik me niet zo schuldig te voelen dan Ik heb ook steeds het idee, dadelijk is het weg en geeft ie aan niet zwanger. Maar ja, dat kan de test niet aangeven, een echo pas. Dus achteraf ook belachelijk veel maar ja Nu moeten ze op he
Ik heb er 5 gedaan. Eerste 3 van Sensitest maar 2 daarvan waren zó vaag dat ik er niks van geloofde! De 3e was wat duidelijker maar ik was nog steeds niet overtuigd en ik was ineens bang dat die dingen vals positief uit zouden slaan. Dus toen 's maandags naar de KV gerend, een CB en KV2v5 gehaald en tja... toen kon ik er niet meer onderuit hoor
ehm het meeste dat ik gedaan heb bij 1 zwangerschap waren er 17 *bloos* had gelukkig heel goedkope testen (100 ovu en zw testen voor 23 euro) dus ik kon het doen.. en had het ook nodig na miskraam 4
Euh... ik heb niet geteld want het waren er een hoop. Ook ver voor NOD al begonnen met testen, omdat ik aan de Pregnyl zat en wilde zien of dat er al uit was. Gelukkig zijn die sensitesten niet zo duur. Toen ik eenmaal zwanger bleek heb ik 6 testen gedaan, 2 x KV, 2 x gewone CB en 2 x CB digital. In totaal een stuk of 15 testen denk ik, vanaf 7 DPO.
Hahahaha... jaaaaaaaaa dat ben ik! Ik denk dat ik op nummer 1 sta van de testverslaafden.. Laten we het er maar op houden dat er tientallen testen doorheen zijn gegaan.. Het exacte aantal weet ik echt niet, 5 meer of 5 minder.. what's in a number?? @078mama, thanx voor je pb-tje anders had ik dit topic zeker gemist hahahaha..