Hallo iedereen, Ik denk dat ik zwanger ben maar weer het niet zeker. En weet niet meer wat ik moet doen. Dit is waar ik tot nu toe last van heb, opgezette buik, kleine krampjes in mijn buik, veel plassen, obstipatie, wit afscheiding, brandend maagzuur, mijn humeur kan zo omslaan en mijn tepels zijn groter en donkerder. Van de grote van mijn borsten heb ik nog niet veel gemerkt. Heb al vorige week 2 testen gedaan, beide negatief. Vanmorgen naar de dokter geweest, en zei vertelde mij dat ik die testen of te vroeg had gedaan, of ik had teveel gedronken. Nu moet ik stoppen met de pil vanaf morgenochtend en kijken of die op gang komt. Ben 3e week van februari wel gewoon ongesteld geweest maar dit was minder als normaal. Dus vanmiddag nog 2 testen halen voor maandag of dinsdag.. Ik hoop dat iemand dit ook een beetje herkent en mij kan helpen of dat je gewoon tips hebt. Ik vind het allemaal erg spannend en weet niet meer wat ik moet doen !
je hebt je vraag twee maal gevraagt, ook bij zwanger worden, maar ik antwoord hier. Ben je de pil vergeten, of ben je overtijd?
Het hangt er heel erg vanaf wanneer je hem vergeten bent. In week 2 is over het algemeen niet zo een ramp. Week 1 is gevaarlijk voor deze cyclus en week 3 voor de volgende. Ik neem aan dat je nog niet overtijd was toen je de testen deed omdat je nu pas je stopweek hebt? , das idd te vroeg om betrouwbaar te zijn, dus nog even afwachten. Zou je het erg vinden als je wel zwanger zou zijn?
agnes78, zou het niet erg vinden, denk dat ik het best jammer zou vinden als het niet zo zou zijn. Ben me pil vergeten in de eerste week, terwijl ik de dokter had gebelt voor een morning-after-pil en die kreeg ik niet omdat ik veilig zou zijn! Nee was toen niet overtijd.. Ben vanaf vandaag gestopt met mij pil, dus afwachten maar. Vind het echt heel erg spannend !
Hoi Debbie, Je hebt dit topic ook in het eerste symtomen. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic doe ik op slot. Elvira moderator