heel normaal, maar het lijkt mij voor jouw nog extra moeilijk omdat je je moeder moet missen.. Wens je veel sterkte maar ook heel veel geluk met het wondertje! Probeer te genieten van je zwangerschap..
Dat heb ik dus ook. Het kan toch niet dat het bij ons zo in 1x goed is gegaan. Mijn moeder heeft miskramen/doodgeboorte gehad, mn zus was na 9 maanden zwanger en miskraam en toen duurde het weer 8 maanden (bij de 1e, de 2e was ook meteen raak!) Ik vind het onwerkelijk, woensdag een mooie echo gehad, hartje klopte al, over 2 weken moeten we weer. Aan de ene kant ben ik vrij nuchter, ja het kan nog fout gaan, maar aande andere kant ben ik als de dood dat het echt fout is gegaan hormonen?
@Pila, Ik begrijp jou onzekerheid ook hoor. Als je bij ons in het gezien toen was het zo dat mijn ouders er 11 jaar over gedaan hebben voordat ze een kind kregen dan is het wel dat ze eerst een mk gekregen hadden. Ik raakte op mijn 18e 3 maanden na mijn stoppil zwanger en ging gelijk goed bij al mijn zussen ook. Nu alleen niet. Als ik bij mijn moeder kijkt heeft ze 2 mk's tussen ons allemaal gehad ik nu 3. Het zegt helemaal niks hoor. Probeer er van te genieten