Wat vervelend meis. Maar als ze niks zou zeggen en later blijkt er wel wat te zijn is het ook niet goed dat ze niks zegt..... Ik duim dat alles goed is
Jeetje meid lees nu pas je verhaal. Wat een raar mens zeg! Nog even afwachten tot maandag dan maar Ik duim met je mee!
Meid getver wat een onzekerheid heeft ze jullie gegeven niet leuk. Onze kids hebben ook korte beentjes maar daar is nooit iets over gezegd. Mijn man is 1.81 en heeft in verhouding ook korte benen en een lange romp. Is dat bij 1 van jullie mss ook zo? Hopelijk is er gewoon niets aan de hand!
Nou, wat vervelend zeg! Ik snap dat je er onzeker van bent geworden. Bij mijn 20-weken echo (van ons 2e kindje) zei de verloskundige ook dat zijn beentjes aan de korte kant waren (niet TE kort). Verder bleek mijn zoontje aan 1 kant een verwijd nierbekken te hebben. Daar deed ze heel luchtig over, maar ik moest wel met 30 weken terug komen. Ik ging thuis op internet lezen en werd er niet vrolijker van, want deze 2 dingen kunnen softmarkers zijn voor down. Gelukkig bleek het nierbekken met 30 weken weer normaal te zijn en met de laatste echo met 34 weken hoorden we dat hij wel erg lange benen had. Maar goed.. het waren wel dingen waar ik me druk over maakte. Achteraf gezien gelukkig voor niets, want mijn zoon is kerngezond geboren. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat het allemaal lijkt mee te vallen. Sterkte met wachten!
Baby's groeien toch in stukjes? Kan toch zijn dat net andere delen een spurtje hebben gemaakt en dat nu weer de benen aan de beurt zijn?
Wat ik dus ook wil zeggen, is dat de benen (of buik of hoofd bijvoorbeeld) bij de ene echo wat kleiner/korter kunnen zijn en bij een volgende echo 'ineens' weer groter.
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je nog geen nekplooimeting gehad? Of bloedname voor de kansberekening? Hier gebeurd de meting altijd al bij de 12 weken echo? Sterkte nu, rot dat je zo'n vervelend bezoek hebt gehad. Ik duim mee dat het niks is!
jeetje wat slordig zeg dit... gelukkig is de kans dus groot dat het goed zit! maar kan me voorstellen dat je na maandag pas gerust gesteld bent. Ik heb maandag de 20 weken echo altijd spannend
Nee wij hebben geen nekplooimeting laten doen. Zeker gezien mijn leeftijd, 25 jaar, en de vorige gezonde zwangerschappen was voor ons dit niet aan de orde. Verder leven we met de dag. Ons kindje trappelt vrolijk in mijn buik en daar wordt je tegelijk ook erg verdrietig om. Want stel dat. Ik heb zelf juist erg lange benen. Altijd al te horen gekregen. Mijn man heeft gewoon normale benen. Niet lang en niet kort. Wel is ons dochtertje niet zo heel erg groot. Maar daar hebben we tijdens de echo's toen nooit iets van gehoord. Ik heb gisteren mijn werkgever gebeld om maandag vrij te krijgen. Verhaal uitgelegd en toen kwamen de tranen weer. Gelukkig was mijn leidinggevende ontzettend lief maar ook geschrokken. Hij is voor 3 maanden terug voor de eerste keer vader geworden dus hij kon deze spanning zich wel voorstellen. Nu het weekend in en we tellen de uren gewoon verder af. Bedankt voor alle lieve woorden!
Dat klopt maar dan had ze mij moeten doorsturen en niet naar huis met de boodschap: kijk maar over 10 weken. Dat is gewoon onmenselijk.
Bij mijn eerste zwangerschap was bij de groeiecho (30 weken) ook te zien dat ze te korte boven benen heeft. Wij zijn toen doorgestuurd naar Rotterdam voor een uitgebreide echo. Alles zag er daar goed uit maar moest na 2 weken weer terug komen om te kijken of het wel groeit. Die meneer die de echo zei dat het er goed uit zag en dat het waarschijnlijk gewoon niet zo groot is. Toen ze was geboren was er niks aan de hand. Wel wat korte boven benen maar dat is nu weer helemaal recht getrokken.
Wat een vervelend verhaal zeg. Ik hoop dat de guo helemaal goed is maandag. Deze dagen van wachten zijn erg zwaar he. Veel sterkte! Wij hebben ook slechte ervaringen met een echo bureau. Ze zeiden bij ons ook o kom maar een keer terug en vroegen aan ons of we doorgestuurd wilden worden naar het zkh. Bizar he?!?!
Wat een schrik meid, lees nu je topic pas! Dit weekend lijkt denk ik voorbij te kruipen, heb je een beetje afleiding? Heel veel succes maandag bij de GUO, ik hoop dat alles oké is en jullie de zorgen kunnen laten zakken. Vreselijk die onzekerheid.