Dank jullie wel! Onwijs lief. Ik lig al op bed, morgenvroeg nog even werken en dan 10.30 uur gaan we richting het Radboud. Ik laat jullie wat weten. Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden. Doet ons goed.
O jeetje, kletskoek, ik lees dit nu pas! Heel veel sterkte meid, en het komt vast goed! Ik duim voor jullie!
Succes! Wij werden ook doorgestuurd naar het Radboud voor een GUO, de arts was erg aardig en alles werd goed uitgelegd. Je mag ook veel vragen dus doe dat zeker zolang er nog dingen zijn die niet helemaal duidelijk zijn. (Was wel om een andere reden, maar misschien is het fijn om te weten dat ze de tijd voor je nemen ) Hopelijk is alles goed!
Dank jullie wel. Ben net thuis van mijn werk maar mijn man is er nog niet. Die zal de kindjes wel naar zijn ouders brengen. Laat deze dag zo snel mogelijk voorbij zijn. Ben op van de zenuwen.
Voor ze zover konden zien is alles goed! Alleen lag ze er voor de meting van de rug niet goed voor. Daarvoor zijn we terug gestuurd naar de wachtkamer. Zou 20 minuten duren maar wachten inmiddels al een uur!
Alle ledematen waren in verhouding klein. Maar alles was prima voor mijn zwangerschapsduur. Ze zal geen 2 meter worden maar dat hoeft ook niet. Er was geen enkele reden om te denken aan Down.