een onzekere mama

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sandra30, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra30

sandra30 Lid

12 mei 2007
    34
    0
    0
    wie kan mij advies geven, mijn dochter is 4,5 mnd oud en 6 kilo. sinds twee weken eet ze een stuk minder, nu ongeveer tussen de 70 en 140 en hierbij is iedere voeding strijd, ze begint rustig met drinken maar richting de 100 cc begint de strijd. ze krijgt nog wel 5 voedingen alhoewel we denken als we haar niet wakker maken dat ze dan ook door zal slapen. kan het met een sprongetje te maken hebben en zo ja duurt dit dan zo lang? :(:

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit hadden wij de laatste 3 weken... Je hoort het vaker hier op het forum. Fae is wel iets jonger, maar weegt ook 6 kilo nu. Fae krijgt alleen 4 flessen.
    Ze heeft in de weken regelmatig gehad, dat ze amper 700 cc dronk. Soms zat ze maar net aan de 620 cc per dag.
    Gek genoeg is ze in gewicht in al die tijd, wel net zoveel als anders aangekomen! We zijn maandag wezen wegen en meten bij het cb. Ze was in 17 dagen tijd, weer 300 gram aangekomen. Daar stond ik echt van te kijken.

Wij dachten eerst dat het aan de tandjes lag, die erg lagen te vervelen -ze bijt zo hard overal op, en meerdere dingen. Maar cb voelt nog niets en ook de huisarts niet. Die contstateerde gisteren wel 2 aften op haar huig. Dus mogelijk, heeft de strijd bij ons daarmee te maken. Maar misschien is het ook toeval.
    Ik heb wel het idee, dat nu, na ruim 3 weken, dat het eindelijk iets beter gaat. Gisteren gingen 3 van de 4 flessen goed, alleen ging ze met 100 cc om 20.00 uur, de nacht in. Ondanks dat, sliep ze gewoon tot 7 uur... -en toen heb ik haar een beetje 'meegeholpen' met wakker worden, anders had ze waarschijnlijk tot 8 uur weer geslapen. Zo gek. Maar ik werd ook erg moe van dat gevecht met die fles.
    Van het cb mocht ik daarom beginnen met rijstebloem pap te lepelen. Maar dat heeft ze nog echt niet door ;) . Dus als ze de fles al 'zat' was, dan nog is lepelen voor haar nog te nieuw.

Deel Deze Pagina