Wat een nare man!! En wat verschrikkelijk verdrietig voor jou en jullie kindjes Heel veel sterkte straks.. "nare man" was overigens niet het woord wat ik gebruikte..
Oh meid,dat meen je niet! Inderdaad knap zoals je er nu nee om gaat. (Ik had al flippend aan de tel gehangen.) Heb je geen vriendin die je kunt bellen en naar je toe komt? Ik snap dat je rilt als een rietje,dat zijn je emoties en adrenaline. Heel veel sterkte, *knuffel*
Heel veel sterkte gewenst! En geef vooral altijd naar je kinderen aan dat het niet aan hen ligt, die arme meiden!
hij was net ff gauw thuis en nu is de bus wegbregen en zijn eigen auto weer oppikken. Hij zegt dat het een fantasie is om seks met andere vrouwen te hebben en dat met haar bespreekt maar dat het alleen praten is en geen lichamelijk iets....tuurlijk en mijn hond schijt gouden eieren zeker. Ik kan dit gewoon niet geloven. hij wil er ook niet verder over praten want alles is al gezegt zegt hij. Nu zit ik dus te janken...vuile kl**tzak
Oh ja lekker makkelijk antwoord van hem. Ook al praat hij erover met andere vrouwen, zelfs dat is in mijn ogen verkeerd. Weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen... Dikke knuff!
Ik weet ook niet goed wat te zeggen.. Lijkt me zó moeilijk omdat er 2 kinderen in het spel zijn.. Ik zou hem iig verzoeken om voor nu het huis te verlaten, beter voor jou + dan weet hij direct dat het menens is.
Ik weet ook niet wat te zeggen hoor. Wij kennen de inhoud van dat facebookcontact natuurlijk niet maar het klinkt in ieder geval niet zuiver. Sterkte meis, probeer toch wat te slapen en morgen te bedenken wat de beste volgende stap voor jou en jouw meisjes is.
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Wat een *piep* maar wel jou *piep* dus dat zal al moeilijk genoeg voor je zijn. Heel veel sterkte en hopelijk (zal wel niet) een goede nacht.
Heel veel sterkte, ik ken je wel niet maar toch *dikke knuffel* Kan je iemand uit je fam of je vrienden kring bellen? Je zou nu niet alleen moeten zijn met je verdriet en woede.
Nou, lekker antwoord van hem! 'Ik wil er verder niet over praten' Hij heeft nu even weinig te willen. Echt ontzettend kl*te voor je meid. Misschien heeft hij inderdaad geen lichamelijk contact maar dat is moeilijk te geloven. Veel sterkte, maak het hem niet te makkelijk.
We hebben nog een goed gesprek gehad vannacht. Zij beweerd ook dat er nooit iets lichamelijks geweest is. En geen idee of het echt zo is, of dat het gewoon een mooi afsproken verhaaltje is. Op dit moment is het gewoon een grote choas in mijn hoofd, geen idee wat ik nou wil of wat ik nou moet doen.
Jeetje meid, wat heftig! Uit welke woorden dacht jij op te maken dat het echt is gebeurd, en geen 'fantasie verhaaltje'. Trouwens, zelfs als het niet waar is. Iemand die zegt ' te dromen van sex met andere vrouwen', zou die ander lekker mogen zoeken. als hij het dan nu idd niet heeft gedaan, zal hij het vast doen als de gelegenheid zich voordoet ..