Een oorlog aan emoties

Discussie in 'De lounge' gestart door marlies85, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Lieve meid..
    Laat je niet meegaan met hun praatjes.. Hij heeft al twee x wat gedaan wat joue pijn doet. Dat hij dit doet lichamamelijk of niet vind ik sowieso te ver gaan.. Bah!! Elke keer ersan denken dat je man zich geil maakt of sexpraatjes heb met meiden die je kent. Gaat gewoon te ver!! Zou hoe hard en moeilijk t voor je is gewoon voor jezrlf kiezen. Als je hem weet een kans geeft ( terwijl je weet wat dat ie lkkr met andere meiden bezig is) wat zal t de vierde keer zijn wat ie doet. Ik weet zeker dat je vertrouwen flink geschaad is en je zal er tog niet aan moeten denken elke keer wat zal hij nu aan t doen zijn etc etc. Kom voorjexelf op meid!!!

Srry voor spelfouten typ t op een kleine telefoon.

2. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Wat je ook beslist, blijf dicht bij jezelf. Jij alleen kunt oordelen of het het wAard is om bij hem te blijven, of je daarmee kunt leven.
    Persoonlijk zou ik er aan kapot gaan als ik wist dat mijn man fantaseerde over andere vrouwen, ben ik niet genoeg?

Aan de andere kant heb je twee mooie kindjes dus neem vooral lekker je tijd! Ga desnoods even op adempauze bij een familielid/vriendin.

Heel veel sterkte en dikke knuffel

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

#63 Drieka, 3 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2014
    Ja die mooie praatjes ken ik nog wel van mijn ex inderdaad!
    Wist toen ook zijn wachtwoord van zijn FB en e-mailadres.
    Vond allemaal foto's van hun samen waarop duidelijk te zijn was dat hij vergeten was getrouwd te zijn met mij! (zeg ik het nog netjes!)
    De grootste smoes was nog dat het gefotoshopt was! (zei hij dan)

Heb hem recht in zijn gezicht uitgelachen en gevraagd of hij soms dacht dat ik achterlijk was. Uiteindelijk heeft hij wel toegegeven 1 jaar al vreemd te gaan met dat mens. Leukste was nog dat ik haar ook goed kende en ze altijd poeslief tegen mij deed maar ondertussen wel met mijn man n**ken.
    Kan met recht zeggen dat ik nog nooit zo kwaad ben geweest en niet wist dat ik zo sterk was want heb haar aan haar haren de hele straat door gesleurd nadat ik klaar was met mijn toenmalige man.

Heb alles laten bezinken en de dag erna (mijn ex had ik eruit gegooid) de scheiding aangevraagd.
    Helaas hadden we samen een koopwoning dus hebben uiteindelijk nog 2 maanden samen moeten wonen maar we ontliepen elkaar wel, daarna kreeg ik een eigen appartementje en heb hem in zijn sop gaar laten koken. Het huis hebben we binnen 1 jaar verkocht wel flink onder de prijs maar geen schuld eraan overgehouden dankzij NHG. We waren trouwens binnen 1,5 maand helemaal gescheiden maar hadden (gelukkig) geen kinderen samen dus dat is wel anders.
    Maar als ik kinderen had gehad, dan had ik het zeker niet anders gedaan!

Hij heeft je eerder al bedrogen en sorry maar die smoes van hem? Hij wil gewoon graag van 2 walletjes eten, het is aan jou of je dat toelaat natuurlijk.

Ik wens je heel erg veel succes!

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

In de tijd tussen "ik wil er niet over praten" naar "een goed gesprek te hebben gehad" heeft ie een mooi verhaal kunnen instuderen...maar zelfs deze uitleg zou voor mij al teveel zijn, zeker na al een keer de fout zijn in geweest....(fantaseren mag op zich wel maar dit niet zo tot in detail bespreken met een andere vrouw)...maar hoe dan ook, alleen jij kan bepalen of jij hiermee kan leven....sterkte!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Inderdaad. Wat een lapzwans en wat een slap verhaal. Daar trap je toch niet in?

6. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    In tussentijd heeft hij haar natuurlijk gebeld en hebben ze samen een mooi verhaaltje verzonnen gok ik zo :x

Sterkte meis!

7. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Nou, die hebben samen een mooi verhaal in elkaar gedraaid, niet intrappen hoor, dat geloof je zelf toch zeker niet?

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hij is dan misschien niet fysiek vreemdgegaan maar wel emotioneel. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind. Ga er ook vanuit dat je hem de vorige keer duidelijk hebt gemaakt dat hij zoiets nooit weer moet flikken, nou dit is dus zoiets. Vraag jezelf af of je hem ooit weer zal vertrouwen.

Als kind heb ik 5 jaar in zo'n hel geleefd en was blij toen m'n moeder eindelijk de knoop doorhakte om te gaan scheiden. Heb toen een heel moeizame relatie met m'n vader gehad, omdat hij een slappe zak was die zelf de knoop niet durfde door te hakken.

9. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dumpen die handel .

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Idd geloof er niet in. Al die mooie praatjes. Ik ken ze nog van mijn ex. Gelukkig was zijn 'minnares' wel eerlijk tegen mij. Vooral omdat ze erachter kwam dat hij tegen haar ook loog.

Sterkte!

11. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Hij heeft tussen het 1e en 2e gesprek de tijd gehad om een mooi verhaal te verzinnen.
    Als je hem al 2x eerder hebt betrapt op dit soort dingen, hoeveel keren zouden er dan nog volgen en hoeveel moet je nog pikken.

Blijkbaar heeft hij niet genoeg aan 1 vrouw en zoekt hij graag andere contacten op. Of hij nu wel of niet het bed met ze deelt, ik zou er klaar mee zijn en niet in die smoesjes trappen.

12. Birdy88

Birdy88 Actief lid

20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Jeetje heftig hoor! Heel veel sterkte en kracht de komende tijd!
    Hopelijk kun je de juiste beslissing maken.

13. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik weet niet of je hem moet geloven, hij heeft de tijd gehad om een verhaal te bedenken en om die vrouw te bellen.

Ik zou voor nu sowieso even afstand nemen van elkaar, want of hij nou lichamelijk vreemd is gegaan of niet, wat hij heeft gedaan kan niet!
    En in die tijd moet je proberen uit te vinden wat er nu echt is gebeurd en hoe jij daar mee om gaat.

Veel kracht gewenst met de keuzes die je moet gaan maken en denk aan jezelf en je kinderen!

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Heftig! Ik kan me voorstellen dat je zwaar in de war bent!
    Geen idee wat ik zou doen, maar als ik in de situatie kom dat ie me zo verdriet doet en dat ik niet het gevoel heb hem ooit nog te kunnen vertrouwen, dan weet ik niet of ik de relatie door zou willen zetten.

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel diep ademhalen en je conclusie trekken niet alleen wat er geschreven is maar ga op je innerlijk gevoel af. Als het niet waar was geweest had hij nu er geen smoesjes om verzonnen. Ja toch?
    Als iemand wat te verzwijgen heeft of bewust liegt willen ze juist niet praten. Waarom niet omdat elk woord dat je zegt een leugen zou kunnen zijn.

Als hij en zij het normaal vinden om in chat bepaalden sexuwelen ( rot woord)handelingen te bespreken, Is het al een leugen op zich. Je gaat niet met een ander daar over praten en zeker niet met een andere vrouw.

Je klinkt een beetje of je de hoop op de toekomst al op gegeven hebt en de situatie gaat accepteren want buiten zijn ontrouw is hij zo lief en is wel een lieve vader en ik wil geen gebroken gezin dus ben je misschien al zo ver om dingen te accepteren terwijl je er zelf aan onder door gaat.

Stel dat het zo is neem nog geen grote besluiten en ga met iemand onafhankelijk praten, En kijk wat je mogelijkheden zijn iemand die jou steunt in deze moeilijke tijd.

Wij kunnen zeggen wat je moet doen jij moet er met je gevoel en hart achterstaan. De keuze maken om als gescheiden vrouw te gaan leven lijkt voor een ander altijd zo makkelijk maar wat je ook zegt van binnen zit je met oorlog aan emoties. Kijk wat het jou waard is om hem weer een kans te geven en wat jij accepteert in jullie huwelijk. Als je het nu goed vind dan blijft hij jou grenzen verlengen. Tot er een dag komt dat jij sterk genoeg bent om hem definitief de deur te wijzen.

Tijd komt raad, Kinderen hebben ook niks aan een situatie zo als deze ook al zou je het niet willen ze zijn al de dupe van jullie huwelijk dus of je bij elkaar blijft of niet het leed is al geschied. Dus laat het daar niet van af hangen een gelukkige moeder is ook kinderen die gelukkiger zijn.

Scheiden is lijden maar lijden om te scheiden. Het is aan jou wat je er aan gaat doen. Aan hem ga je niks hebben zo lang jij meegaande bent en blijft.

16. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Och, wat heftig. Als ik eerlijk ben geloof ik ook niet zo wat hij zegt. Hij heeft natuurlijk mooi de ruimte en tijd gekregen om me de dame in kwestie het 1 en ander te bespreken.

Sterkte meid en beslis wat je hart je ingeeft.

17. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Ach die heeft echt met haar liggen n**ken hoor. Ik kan wel zeggen dat je hem eruit moet gooien maar dat is makkelijk gezegd als je niet zelf in die situatie zit. Vind het wel echt een vies idee dat ie zoiets met een ander doet en daarna lekker tegen jou aankruipt. Ik denk dat ik al zijn kleren kapot zou hebben geknipt.

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Jij kan geen soa krijgen, als hij alleen maar praat!!

Fijn voorbeeld voor je kindjes trouwens ook, papa heeft geen respect voor mama.
    Ook al zou hij alleen maar praten, gaat hij al te ver.
    Ipv praten *kuch* met een ander, zou moeten n**ken met jou, zijn vrouw.
    Ik kan hier wel zo boos om worden, zulke figuren.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik wil je alleen veel sterkte wensen :(
    Ga op je gevoel af, je intuïtie heb je niet voor niks

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

:D nee
    Maar ik geloof niet dat ze hem op zijn woord geloofd dat ze alleen gepraat hebben.....
    Dan is een testje wel aan te raden. Als er een soa uitkomt weet je wel direct hoe het ervoor staat....

Deel Deze Pagina