Ik vind dit juist een heel dapper besluit!!! Wellicht kom je met therapie een heel eind. Ik hoop voor je dat hij zich hierin aan zijn woord houdt. Heel erg veel respect voor je hoe je met de situatie omgaat! Digitale knuffel!
Ik vind het ook een moedig besluit hoor dat je hem nog een kans geeft, maar laat hem dan wel duidelijk weten dat het echt nog één kans is! Ik heb zelf ook een relatie gehad met een borderliner, gelukkig geen kinderen oid, maar na de 3e keer dat het uitging was het genoeg voor mij. Hij putte mij uit op elke manier en flikte ook behoorlijk erge dingen. Is ondertussen alweer erg lang geleden, want ik was nog erg jong, maar ik weet wel dat ik dat nooit meer wil!
Ik vind het heel knap van je dat hem.nog een.kans geeft . Maar nu 3 keer zou ik het wel genoeg vinden Heb mijn ex man ook 3 kansen gegeven en hij leerde het nooit en ben ik maart bij hem weg gaan met 3.kleine kindjes wat een heel.moelijk besluit maar wel de beste die ik ooit heb gemaakt heb gekozen op een gelukkig leven met de Kids alleen . Beter dan altijd je te moeten afvragen waar hij is . Ik vind het heel knap als je hem het vertrouwen terug kan geven na 3 keer. Normaal is toch echt wel het vertrouwen kapot na 3 keer neem ik aan zou je in die onzekerheid willen leven dan.
Wow heftig meis! Ik heb zelf een relatie met iemand met borderline gehad. Dus helaas weet ik hoe het kan zijn. Kies asjeblieft voor jezelf en je meiden. Het heeft mij zoveel beter gemaakt...
Opzich gaat het wel goed. We praten veel en hij heeft vrijdag ook een afspraak staan bij zijn huisarts. Voor nu is er dan ook niet zo heel veel meer te vertellen.
Nou het is alleen maar fijn om te horen dat het goed gaat! Hopelijk gaat er vanaf vrijdag echt wat gebeuren om zijn problemen aan te pakken Succes nog!