Naja de titel zegt het al.. Ik vond het beetje tegen vallen.. De show was niet top en het dansen vond ik ook beetje slapjes... beetje jammer.. Maar ja ze waren natuulijk wel LEKKER.. HAHA... Dus ga de volgende keer wel weer en dan hoop ik toch echt om vooraan te staan
geweldig natuurlijk weet je wat toeval is. toen ik zwanger was van ticho kwamen ze naar nederland ik ging er niet heen vanwege dat ik op 30 weken zat en die drukte te veel voor me zou worden. en nu ben ik weer zwanger en 20 weken en ook maar niet gegaan vanwege de drukte
bij de zit plaatsen was het helemaal niet druk gelukkig! ik zag echt meiden naar het poduim rennen! whahah grappig van boven omdat te zien
haha lachen zit plaats is niks voor mij. heb erg snel last van me rug:S en die stoeltjes zijn niet echt wat je kan noemen lekker hang of bureau stoelen
Ik heb niet hele geweldige foto's kunne maken... maar wel een paar leuke... maja ik moest mega inzoomen... haha.. Had nog een knuffel gegooid (aah net zoals vroeger ) maja.. die heeft het podium niet bereikt.. ik zag hem nog 1 x verder vliegen en toen niet meer HOPE THEY COME BACK SOON!