Wie heeft er ook de dvd's van Alfred J. Kwak? Ik heb zojuist een paar delen gekocht, omdat ik het vroeger zo leuk vond, dus binnenkort kan ik er met de kleine weer naar gaan kijken. Maar ik snap niks van de volgorde van de dvd's. Wat is de chronolische volgorde waarin je ze kijken moet? Ik weet alleen dat je met Liefde deel 1 moet beginnen, maar verder... Iemand enig idee??
geen idee meid ik vond het vroeger ook geweldig om naar te kijken veel plezier straks met je kleintje
Ja, heb even gegoogled en heb het gezien op de Alfred J. Kwak site dat alles door elkaar loopt. Beetje jammer, want er zit toch een volgorde in die afleveringen. Dat wordt dus een beetje uitvogelen....
Ik snap de manier waarop ze het hebben uitgebracht ook niet. Om die reden heb ik ze dus ook niet gekocht terwijl ik echt heel graag een dvd collectie hiervan wil. Ik hoop nog steeds dat ze ooit een goede box uitbrengen.
Op wikipedia kun je de volgorde van de afleveringen vinden, misschien eb je daar wat aan? Televisieafleveringen en kinderboeken van Alfred Jodocus Kwak - Wikipedia
ik ben ook helemaal AJK fan, nou ja fan... ik vind het leuk om te zien het is nu iedere doordeweekse dag op nederland 3 zooooó leuk
Ja, elke ochtend om 11.15 uur op Ned3. Ik heb trouwens iemand gevonden die alle afleveringen van de dvd's in de goede volgorde op een nieuwe dvd kan zetten. Kan ik ze gewoon allemaal kijken op de manier waarop het hoort.