Ik dacht steeds: nou die broeken van mij zitten nog prima...bij het zitter de knoopjes los en bij het staan weer dicht..maar vandaag ging het echt niet meer...dus een positiebroek gekocht!!! Wauww wat een opluchting! Ik heb hem meteen aangehouden! Heerlijk! Bij hoeveel weken hadden jullie een positiebroek aan?
Geloof al bij 10 weken dit keer. Groeide best snel namelijk. Maar lekker he??? Geeft echt ook ondersteuning aan je buik. Zal voorlopig de broeken ook nog wel dragen al is het nu wel beetje warm met die band erin.
Nu al met 9 weken. Ze zijn te groot omdat ik lichter ben dan vorige keer, maar juist mijn buikje is al een stukje sneller uitgezet (3e zwangerschap). Bij de eerste met 14-15 weken, bij de tweede met 11.
Ik pas trouwens mijn broeken nog wel, maar ik vind de tailleband niet lekker zitten in de misselijke buik.
18 weken maar ik paste mijn eigen broeken inderdaad nog wel. ik vond het alleen ook zo'n opluchting haha. Veeeeel beter!!
Ben nu bijna 16 weken en draag ze nog niet maar t gaat deze week wel erg hard. Dus zal volgende week wel over moeten. Heb al wel paar keer zwangerschapslegging aangehad, dat was erg prettig ipv zo'n knellend stuk stof onder een jurk haha Geniet lekker van je buik!
Van de week voor t eerst deze zw een zw broek aangehad en ben 30 weken en 3e zw. Vind mn normale broeken nog steeds lekkerder zitten haha.
Ik begon ze ook al te dragen met 11 weken! Had veel last van opgezette darmen en ook daarbij is zo'n broek echt fijn!
ik pas al mn broeken nog, maar mn litteken van de ks doet pijn. voor mij met 7 weken al een positiebroek deze keer. de eerste zwangerschap met 14 weken
Het is echt heerlijk! Weet niet of ik ze ooit nog weer uit doe en ze zijn ook super leuk en stoer...ben echt blij verrast...deze dagen gaat mijn buik idd extreem snel...vind het wel leuk...nu denken mensen hopelijk niet dat ik gewoon dik word haha...
Ja fijn hè! Ook voor mij was het een openbaring, heb de eerste via internet besteld en eenmaal bezorgd ook meteen aangehouden. Nu heb ik er vier. En een korte zwangerschapsjeans en rokje ... Zit veeeel beter!
Met 28 weken nog steeds mn eigen broeken, heb wel positiebroeken maar ik vind die band zo hinderlijk en warm...