Een openbaring!!! Zwangerschapsbroek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxxilse85, 2 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    De broeken met n hoge taille zitten echt niet fijn meer. Zeker 's avonds knellen ze.
    Ik heb nog een stuk of 4 broeken van mezelf die ik goed pas.
    Maar daar zitten maar 2 spijkerbroeken tussen.
    Dus de positiebroeken liggen klaar :) heb er 3 gekocht vlak voor ik mn 1e mk kreeg. Die lagen dus al zo'n 1.5 jaar in de kast ;) heb er vandaag een zwarte broek bijgekocht.
    Maar rokjes en leggings passen nog prima dus ik draag die nu eerst met dit warme weer :)

2. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Nog voor mijn eerste positieve test al :)
    Ik had ze al in huis van een eerdere miskraam met 11 weken. Na die miskraam (ondertussen een jaar geleden) amper nog mijn eigen broeken aangehad. Moest twee keer gecuretteerd worden gevolgd door hormoonbehandelingen, een operatie aan baarmoeder en nog hormoonbehandelingen. Dus buikje was best bol en erg gevoelig.
    Van die drie broeken die ik heb, kan ik ondertussen wel maar in eentje meer in :) Ben nochtans nog maar 500g bij...

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij week 26 een broek gekocht omdat we op vakantie gingen en ik daar geen gedoe wilde met niet goed zittende kleding. Maar heb de broek ook alleen op de heen en terugreis van de vakantie aangehad.
    Ik had al wel heel vroeg zwangerschapspanty gekocht omdat die bij de lidl in de aanbieding waren, maar die draag ik vanaf week 29 pas. Best laat dus. Ik kan m'n eigen kleding nog prima aan zonder dat het knelt dus waarom zou ik iets anders kopen.

Deel Deze Pagina