een oppas hond en dwarse-dreumes

Discussie in 'De lounge' gestart door NoukjeTygo, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Netjes :) !!! En het skaten is goed voor jullie beiden :D
    Chapeau!

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Ik zal nog even een kleine update doen, hier.

kortgezegd; Ik ben pissed off.. Big time.
    Mijnheer de buurman is uit de kliniek getrapt.
    Wilde boodschappen doen en ik dacht ineens: hee, dat lijkt de hond wel. Hee, dat lijkt de buurman wel. hee, krijg nou wat! Het zijn ze ook echt!

Ja leuk. Maar meneer had dus al weer een joint in zijn handen.
    Wij hebben een maand lang ontzettend veel moeite gedaan, overal omheen gepland, onwijs lastig gehad met de hond om te zorgen dat hij weg kon naar een afkick kliniek. En zelfs DAAR wordt ie weggetrapt. En waarom? Omdat hij er een relatie kreeg met een meisje. Dit mocht niet (?) en hij moest dus even zijn frustratie uiten. Een begeleider met een blauw oog later kreeg hij een verplichtte drugstest. GUESS WHAT? Hij testte positief.
    In een afkick kliniek. In zuid Afrika. Hoe krijg je het voor elkaar??? En hoe serieus neem je het dan?
    Nu is hij dus terug en heeft hij al weer voor de deur gestaan om geld te lenen.
    Er borrelde al veeeeel langer irritatie bij ons (en vooral bij mij) en nu kwam dat even naar boven.
    "jij denkt dat je ook maar ene cent krijgt? gast, je koelkast staat vol met voedsel! Ik heb samen met jou moeder nog boodschappen voor je gedaan terwijl jij bij het uitzendburo zat! Je hebt geen geld nodig nu!" 'ja maar ik heb geen sigaretten' "k.ut voor je. zoek het uit."
    blam, deur dicht.
    Onvolwassen reactie van mij? mwa, wellicht. Maar ik ben zo klaar met die gast!
    Er is geen steek veranderd, zijn hele huis ruikt al weer naar de wiet. Na alle moeite die de hele familie en vrienden PLUS buurtbewoners voor hem hebben gedaan.
    Onverbeterlijk.

Dit traject was hem opgelegd door de rechter als een soort voorwaardelijke straf. Ik HOOP dat ze erachter komen dat hij is weggetrapt uit die kliniek en passende maatregelen nemen. niet omdat ik een hekel aan hem heb (want dat heb ik dus eigenlijk wel gekregen) maar vooral omdat die gast echt hulp nodig heeft..

Zelf stop ik er geen moeite meer in, dat weet ik wel.. zucht..
    (overigens was de hond erg blij me te zien, dat was dan wel weer grappig :) )

Deel Deze Pagina