Waar heb jij het meeste zin in tijdens de zwangerschap? Bij mij is het echt in vlagen. Zit nu bijvoorbeeld aan van die zure matjes, heerlijk! Het zakje is bijna leeg. Maar morgen heb ik bijv. weer helemaal zin in chipjes o.i.d. Hebben jullie een voorkeur voor 1 van deze smaken?
Voornamelijk veel hartig (chips, patat etc.) en wat zoet betreft vooral chocola en thee met suiker <- drink ik anders altijd zonder suiker. Helaas krijg ik van bijna alles waar ik veel trek in heb maagzuur momenteel
eeeem... alledrie Maar dan wel het liefst zoet en hartig... Of eerst een zak chips met aansluitend een zak dropveters.... Colaatje erbij en een kroketje met heeeeel veel mosterd toe....
Ik eigelijk ook wel in alledrie ... het ene moment heb ik zoooo veel zin in een paar lekkere zoutje patatjes maar het andere moment heb ik ineens heel veel trek in augurken met salami ofzo hahaha echt heel vreemd... en tja een echte zoetekauw ben ik altijd al geweest dus dat ben ik nu ook... Hebben jullie nog apparte dingen waarvan je zegt nou dat zou ik noooit eten ?
ik eigenlijk alles wel.. maar vaak is het hartig.. hoewel ik de laatste tijd ook veel zin heb in snoep ofzo.. hmm nou, een lekker patatje met een dikke klodder mayo erop bij bram ladage vandaan... jammieeeeeeeeee mijn maag knort al.. hihi