Hoi, ik ben Hanneke. Ik ben een hele tijd geleden hier ook een beetje actief geweest. Maar na een miskraam, kon ik al die blijde berichten niet meer lezen of zien, dus was ik hier niet meer actief. Inmiddels zijn we een hele tijd verder. Heel veel tranen, boosheid, teleurstellingen, onderzoeken en hoop verder..... Ik ben nog niet weer zwanger geraakt, en ondertussen zitten we in de "medische molen". We zijn nu precies 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden, niets wijst erop dat er wat aan de hand is, maar toch blijft dat positieve bericht uit. As week hebben we onze 2e IUI, en da's weer erg spannend allemaal! Mijn vraag is dan ook...... zijn er mede lotgenootjes die momenteel ook zwanger proberen te raken met IUI? Ik zou het erg leuk vinden om met je bij te praten, te delen en samen te hopen! Zijn er ook vrouwen hier, die met IUI zwanger zijn geworden? Ik wil zo graag positieve berichten horen, omdat de behandeling voor ons, tot dat we er zelf mee te maken hebben gekregen, erg onbekend waren. Ik hoop snel leuke en positieve reactie's te ontvangen! Groetjes Hanneke
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Heel veel succes van de week met de IUI hopelijk is dat jullie laatste. Ik duim voor je. Bij vruchtbaarheidsbehandelingen zitten er ook meiden in de MMM die bezig zijn met IUI. Miss dat je het fijn vind om een eigen topic te openen en daar je verhaal te doen en alles bij te houden, of met andere mee te kletsen. Liefs wolly