Overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Natasja1402, May 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Kom ik ook nog ff om de hoek kijken hier....ik heb me bewust wat afzijdig gehouden de laatste maand, omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn. Maar helaas is dat niet gelukt, ik heb deze maand te horen gekregen dat ik een nierziekte heb, met een heel verhaal bla bla bla.......maar het had ook degelijk iets te maken met het krijgen van kinderen. Dat kan dan niet meer (de eerste jaren) dus zei de arts heel cru tegen mij, "dan mag je hopen dat je deze maand zwanger bent, voordat ze met behandelen beginnen".

En jaaaa....ben 3 dagen overtijd, maar heb wel getest op de dag wanneer ik mijn menstruatie had moeten krijgen en deze was negatief......zou het kunnen dat ik misschien te weinig hcg in mijn urine had, of zegt deze negatieve test genoeg?

Liefs,
    Natasja

2. Niet meer actief

hey natasja,

ik heb net als jij op mijn NOD negatief getest....ben nu nog steeds niet ongesteld..heb wel krampjes enzo maar komt nix....iedereen zegt tegen mij dat ik nog alle kans maak en dat ik mischien te vroeg heb getest...dus jij ook....dus wacht net als ik nog ff en test dan weer....ik duim voor je!!

3. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik ga zeker ook voor jou duimen! :D Krijg ook ineens weer hoop, want was er al een beetje van uit gegaan dat het niets meer werd. Misschien wel bewust, want ik heb wel dezelfde verschijnselen dan bij de zwangerschap van mijn dochter....al ruim 1,5 week zere tepels (niet de hele borst) en ben onwijs moe.

Hoelang ga jij wachten met testen, ik zit nu op de 3e dag....misschien haal ik er nog wel eentje vanmiddag, spannend :D

Liefs,
    Natasja

4. Niet meer actief

ja joh ga vandaag nog testen!!! Ik ben benieuwd!!!

Sommige zeggen ook dat ik het dan morgenvroeg nog ff moet doen als ik het dan nog niet ben..

Laat je me het weten!!

5. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ja zeker weten! Ik ga hem nu halen, maar twijfel of ik het straks beter kan doen of morgenvroeg met ochtendurine?

Liefs,
    Natasja

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    He Natasja, wat een vervelend bericht zeg. Ik hoop voor je dat je alsnog positief test.

7. Niet meer actief

ondanks dat ik nu wel erg nieuwsgierig word zou ik toch zeggen morgenochtend...dan zit er meer hcgwaarde in maar nu zou het ook positief kunnenz ijn hoor.....als ik het morgenochtend niet ben dan ga ik ook testen!!

houden we elkaar op de hoogte!!

8. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ja je hebt gelijk, maar dat wachten is zooo moeilijk he? Stel je voor ik zou straks negatief testen, dan ga ik mezelf toch voorhouden dat het nog steeds mogelijk is........maar na 3 dagen lijkt me toch wel dat je dan evt. pos moet testen.

Dus als ik iets weet laat ik zeker een berichtje achter, en ondertussen duim ik voor je dat de :evil: wegblijven en je morgen pos test!

Liefs,
    Natasja

9. Niet meer actief

nou sommige testen pas na een week positief dus zolang je nog niet ongesteld word is er nog kans!

Ik duim ook voor jou!!

10. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Nou dan moet ik daar maar op hopen dan, want ik heb net weer negatief getest :( Ik ga het gewoon ff afwachten of de :evil: :evil: komen......

Maar ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig wat de uitslag bij jou morgen is!

Liefs,
    Natasja

11. Niet meer actief

nou ik had net al wat lichtrood bloed bij het afvegen dus ben bang dat het doorzet:(:(

Ik hou je nog wel op de hoogte...maar denk dat het er niet inzit voor mij!

12. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Jee, ik hoop dat je zwanger bent!!!

13. Niet meer actief

nou ik ben zo goed als ongesteld geworden! Helaas op naar ronde 6..Ik duim nog even verder voor jou natas...

14. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Jammer Lauraatje, succes met de volgende ronde!!!

15. Niet meer actief

dank je wel chiesa!!!

16. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Jee dat is weer een domper zeg...maarja op naar de volgende ronde! Ik blijf natuurlijk flink duimen dat het bij jullie de volgende ronde raak is :D

Ik ga er ook niet meer van uit, ik ga "rustig" zitten wachten op de devils....ik hou je op de hoogte!

Liefs,
    Natasja

17. Niet meer actief

ja hou me maar op de hoogte..ben erg nieuwsgierig...ben je al vaker overtijd geweest? Ik ben heel regelmatig ongesteld en heb de eisprong ook altijd op de uitgerekende dag en nog ben ik niet zwanger haha....

18. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

Apr 2, 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ja na de geboorte van mijn dochter heb ik gelukkig alles op regel. Dat was voor de zwangerschap van mijn dochter wel anders, was al een jaar niet meer ongi geweest (af en toe 1 dagje licht vloeien) en onverwachts zwanger! Dus zo zie je maar weer....waar ik wel achter gekomen ben is dat je er niet teveel mee bezig moet zijn, want dat beinvloed alles heel erg......maarja, dat is niet altijd even gemakkelijk.

Liefs,
    Natasja

19. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    Laura, veel succes de volgende ronde!

Natasja, ik hoop dat het toch raak is bij jou!

Die spanning is vreselijk hè. Ik ben nu 6 dagen overtijd.

20. Niet meer actief

dank je floor....En voor jou is het spannend zie ik...ik duim voor je!!

Wanneer ga je testen??

Share This Page