Ik weet dat er al wat topics over zijn, maar ik dacht even een nieuwe te starten voor meiden die vanaf nu ook wat af willen vallen in een paar maanden tijd. Ik weeg nu 71,5 en mijn streefgewicht is 66 kilo. Er moet dus 5,5 af. Ik hoop dat in twee maanden af te kunnen vallen. Ik ben gestopt met brood (en beleg) eten en ontbijt nu met magere yoghurt en fruit. 's Middags eet ik een salade en 's avonds wil ik gewoon normaal eten, zoals ik altijd deed. Verder veel water drinken en niet meer snoepen. Voorheen pakte ik toch wel 2 of 3 chocolaatjes op een dag. Het wijntje dat ik 's avonds drink kan ik echt niet missen, dus die blijft Eigenlijk wil ik ook graag weer wat gaan sporten, maar ik heb de laatste weken erg last van mijn knieƫn. Woensdag ga ik ermee naar de dokter. Dus even kijken of het verantwoord is. Hoeveel willen jullie kwijt en wat doe je ervoor?
Ik wil wel graag 10 kilo kwijt, maar eigenlijk wil ik er nog veeeeel liever zo'n 15 kilo bij (zie onderschrift) Mijn wens voor die 10 kilo gaat dus even naar de lange termijn
Ik wil graag nog 6 kilo kwijt. Ik moet me nog eens wegen, maar volgens mij was er al een kilo vanaf door alleen meer te sporten. Ik doe eigenlijk verder niets bijzonders, wellicht dat dit topic me kan stimuleren minder te snoepen.
Als er nog een paar dames aansluiten, kunnen we misschien elkaar voor twee maanden op de hoogte houden en elkaar een beetje erdoorheen slepen op moeilijke momenten. Ik heb nu een papier op de badkamer gehangen en ik ga me iedere maandag wegen en de kilo's opschrijven. Vandaag dus 71,5 kilo. Voor mijn zwangerschap woog ik 76 kilo. Een half jaar na de bevalling 63 kilo. Ik was erg veel afgevallen door de borstvoeding en de slapeloze nachten Ik hoef niet meer naar de 63, dat was wel erg weinig, maar ik wil ook niet meer naar de 76.
1.70 en weeg 68,5 kilo. Ik ben sinds vrijdag bezig met lijnen. Geen chips, geen frisdrank, geen m&m's waar ik zakken van weg kan eten. Drie keer per dag eten, brood at ik sowieso al nooit en meer bewegen. En dan hoop ik 5 kilo af te vallen. Ik wil beter in mijn vel zitten en vooral weer strakke shirtjes dragen!
Ik wil ook het liefst zo'n 10 kilo af maar met 5 ben ik ook al heel erg blij. Ik drink alleen maar aanmaaklimo en dan heel waterig. Verder eet ik 4 boterhammen 2 in de ochtend en 2 s'middags. En dan avond eten. Alleen mijn probleem is dat ik uit verveling ga eten. Vooral als iets tegen de datum loopt. Ik haal uit voorzorg al geen snoep chips of koekjes in huis. Sporten lukt niet vanwege de kinderen.ik ben namelijk doordeweeks alleen. Wandelen kan wel alleen weet ik nooit waarnatoe dus dat word.vaak een kort rondje of ik moet iets uit de stad hebben. Dus hopelijk kan dit topic me een beetje helpen
Ik zit nu weer aan een shake van yoghurt, aardbeien en een stukje banaan. Moet wel wennen aan geen boterhammen eten, maar de shake is ook wel erg lekker! Ik eet ook vaak uit verveling, als mijn zoontje op bed ligt en ik ben alleen thuis. Nu pak ik dan fruit!
Waarom Imensa? En wat is dan veel? OT: ik doe ook mee. Ik wil graag 7 kilo kwijt. Ik weeg nu 77kg bij 1.75m. Probeer het in eerste instantie door niet meer te snoepen.
Mensen denken vaak ik pak ipv snacks wel een banaan of een appel niet wetende dat ze vol suikers zitten. Uiteindelijk krijgt men dus veels te veel suiker binnen. Je kunt dan ook beter kiezen voor bvb aardbeien daarin zitten echt een stuk minder fruitsuikers in. Zijn wel een stuk duurder als een appel of een banaan. Zou zelf max 2 stuks per dag eten. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak maar 1 stuks fruit eet.
Hoi dames mag ik ook mee doen? Ik ben 1,68 lang en weeg momenteel 63,7 kg. (BMI van 22) Ik zou graag naar de 57 kg gaan, dus dat betekent dat ik 6,7 kg moet afvallen. Ik ben zondag begonnen met level 1 van 30 day shred. Dus nu even afwachten wat dat gaat doen
Laten we een lijstje maken, misschien een extra steuntje in de rug. Naam Begin gewicht Streef gewicht Afgevallen kilo's Tara84 71.5 66 Kopieer het lijstje en voeg je gegevens toe! Ik ga iedere maandag mezelf wegen, dus dan kan ik de (hopelijk) afgevallen kilo's erbij zetten. Oh, en ik weet inderdaad dat er in fruit ook veel suikers zitten, maar het is toch gezonder dan een zak m&m's lijkt mij
Ja, ik eet ook yoghurt en ei en dus ook af en toe fruit. Ik wil gewoon graag gezond eten en ondertussen dus ook wat afvallen. Maar ik vind het het belangrijkste dat ik een gezond eetpatroon krijg.
Ik moet ook nodig wat kilo's kwijt. Ben 1.68 en weeg 76 kilo. Het liefst zou ik rond de 70 wegen. Het enige wat ik nu doe is gezonder eten en wat meer wandelen. Voordat ik zwanger wilde worden sportte ik 2x in de week, Zumba en Hipnthigh deed ik. Nu durf ik niet, bang dat er wat mis gaat met de bevruchting of de innesteling. Mijn vriend vindt dat ik me echt aanstel en dat ik echt wel kan sporten. Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar toch krijg ik dit niet uit mijn hoofd. Hij wil dat ik het abonnement nu stop ga zetten omdat het zonde van het geld is als ik niet ga, en ik heb zoiets van oh jee dat wil ik ook weer niet. Nu wil ik het wel stop zetten en de total body gym kopen en thuis daar mee bezig, dat is dan meer fitness ipv dat hippen en dansen. Wat vinden jullie hiervan? Meer meiden hier last van? Ik zal me vast wel aan stellen