Een paar kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussion in 'De lounge' started by Tara84, Jun 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    En, ga je je eraan wagen:)? Oeh, lastig vakantie... Die van ons is over drie weken, dus ik hoop dan redelijk richting mijn streefgewicht te zitten, nog 2,8 kilo te gaan.

2. mb90

mb90 Bekend lid

Feb 17, 2013
    706
    25
    28
    Female
    Neen sport niet. Heb wel een rechtstaande job waarbij ik 11uur op een dag weg en weer moet lopen. Misschien dat dat helpt...??

3. mb90

mb90 Bekend lid

Feb 17, 2013
    706
    25
    28
    Female
    Gisteren moest ik mee uit eten met schoonouders. Zag er al helemaal tegenop, was bang dat mijn kilo's er weer aan zouden hangen.
    Maar gelukkig na een voorgerecht (kaaskroket), hoofdgerecht (iets met polderaardappel, scampi en boursin) en een nagerecht (chocomouse)
    woog ik vanmorgen 57.7. (Zelf 100gram af :))

OEF!

Hoe gaat het met jullie??

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

Oct 16, 2012
    1,674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ik doe mee!!! Ik weeg nu zo'n 50 kilo, en wil 4 a 5 kilo kwijt... Ben maar 1m50 dus 45 is ideaal voor mij 😉

Ik ga trachten minder te snoepen, havermout eten en meer fruit... En zeker meer water drinken!!! Iets schrappen (brood ofzo) ga ik niet doen want geef nog bv ...

Qua sport doe ik sinds 2 weken terug powerplate en ik ga me een stepper aanschaffen om mijn benen ook thuis te kunnen trainen

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

Sep 25, 2011
    2,806
    417
    83
    Ik wil ook graag meedoen! Weeg nu 79kg, voor de zw 75kg en wil graag naar de 70kg. Ben 1.76m lang. Dus totaal 9 eraf. De eerste 4kg toch zeker wel zsm :)
    Stoppen met snoepen en veel water drinken dus. Daarnaast lekker veel wandelen met de kleine.
    30 days shred heb ik al eens gedaan. Heftig hoor maar je merkt het wel. Zit eraan te denken om het weer te doen. Elke dag 'maar' een half uurtje he..;)

6. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Als ik er echt niet aan toe kom sla ik wel eens 1 dag over. Maar dat moet ook kunnen vind ik :)

Mooi he? Je voelt inderdaad elke dag je lijf sterker worden! Houd vol!

Share This Page