hoi, ben op zoek naar leuk lakentje. kamertje wordt veelal turquoise met beetje lime en rood voor jongetje. lime kleurig dekentje en dan een wit lakentje met een leuk randje waar turquoise, lime of rood in terugkomt lijkt me het leukst. leuke sites? bedankt!
Bij de Kruidvat hebben ze hele schattige lakentjes, ook met limegroene borduursels. En de lakentjes van Jolein vind ik zelf erg leuk, heb ik ook een limegroene deken van via Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens
Ik weet niet of je een naaimachine hebt (of je moeder/vriendin) maar als je moeilijk een lakentje kan vinden wat bij je kamertje past ken je ook witte bij de Hema kopen, en op de markt een leuk stofje halen, reepje stof eraan naaien, en klaar is klara . Hoef je er ook niet zo duur aan! Cottonbaby heeft ook leuke lakentjes, maar zooo duur. K hoop dat je iets aan de tip hebt.
Kijk anders eens op: www.villa-vrolijk.nl www.kidzwarenhuis.nl www.kleinezebra.com Oh, en googlen op "ledikantlaken", je krijgt dan een hele bups sites die allemaal leuke lakentjes e.d. verkopen.
www.funnies.nl hier hebben ze hele leuke lakentjes van een goede kwaliteit tegen een redelijke prijs.
Tip voor hierbij; Eerst je nieuwe lakentje wassen en dan pas bandje of iets dergelijks erop naaien. Bij vriendin was lakentje iets gekrompen maar band niet, gevolg was dat het een beetje een kreukelzone was geworden, erg jammer. Leuke tip dat zeker!
Taftan; Wit laken met mooie hartjes erop, verkrijgbaar in diverse kleuren. Best prijzig maar o zo lief en je kijkt er meerdere keren per dag tegenaan!! Hier een lichtroze voor in de wieg. De foto's zijn ook zo ontzettend scheetig met die hartjes erop! Volgende baby krijgt er ook eentje voor ledikant, maar eerst maar eens het geslacht afwachten . Hier een link naar lakentje wat ik bedoel (wieg en kinderwagen versie): Laken Hartjes Ruit 100x80 Licht Blauw bestel je voordelig online bij het BabyHuys! Groetjes!
Zelf maak je inderdaad de leukste dingen. Maak ze ook regelmatig voor vrienden en bekenden dus misschien kun je inspiratie opdoen in mijn collectie Tanja Traag Profiel - hyves.nl Tanja
kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: bedtextiel :: voor ledikant (60 x 120 / 70 x 140) :: lakentje :: Taftan Ledikant lakentje hartje ruit in diverse kleuren deze vind ik echt geweldig inderdaad! het kamertje is wit met een turquoise muur en veel turquoise, ledikantdekentje en aankleedkussen zijn lime. het lakentje met lime hartjes doen of zou het bijvoorbeeld leuk om een wit lakentje te bestellen met zowel lime, turquoise en rode hartjes te bestellen ergens of ergens te laten maken??? wat zouden jullie doen?
Ledikantlaken Harten Ledikantlaken | PSikhouvanjou deze vind ik ook erg leuk.. maar misschien niet stoer genoeg voor een jongen? en wel errug duur...