In juni gaan we weer naar Curacao op vakantie maar nu wil ik alvast tips gaan verzamelen om de kleine bezig te houden en te zorgen dat hij de druk op zn oortjes niet zo heel erg voelt. Dus wie heeft er goede tips voor me? Hij is dan bijna 8 maanden oud. Het is nu een heel makkelijk kind en ik hoop dan ook maar dat heb je niet voor het zeggen. Het is een lange vliegreis en we hebben zo'n dvd systeempje om films, series enzo te kijken.
je kunt gewoon een flesje meenemen hoor, zag dat bij ons in het vliegtuig ook en bij die poortjes zeiden ze ach laat haar het flesje maar lekker bij zich houden hoor.... dus gewoon proberen... en anders zou ik alleen voor het opstijgen een lolly meenemen en haar eraan laten likken zodat ze toch blijft slikken en de oortjes niet zo'n drukgevoel krijgen.. daarna de lolly weggooien.... zie je namelijk ook weleens.... bij de hele kleintjes zie ik ze weleens een pink in het mondje doen zodat ze gaan sabbelen.... of een speentje... maare lekker hoor naar curacao! veel plezier! wij vliegen vanavond weer terug..... prachtig weer hier hoor dus dat zal wel ffe wennen zijn.....
Het is een hij hihi maar idd gewoon kijken of hij dan wil drinken met opstijgen en landen dan heeft hij er niet zo'n last van. Curacao is altijd prachtig weer hihi het wordt ook meer een werk vakantie eigenlijk, gewoon kijken wat we kunnen want het kriebelt al heel lang om daar naartoe te emigreren
oh sorry is echt een heerlijk land he... we hebben het er ook weleens over gehad maar we hebben over een jaartje al 1 schoolgaande dochter en een jaar later nog een dus dat word hem niet.... heb het idee dat de scholen hier niet echt geweldig zijn... het weer en de sfeer en de natuur wel... vooral de zee... mambo beach! misschien dat we er ooit nog eens een vakantiehuisje kopen... en dan in de vakanties erheen vliegen.... wat spannend voor jullie! hoe komen jullie zo bij curacao dan? hebben jullie er vrienden of familie wonen?
door vakantie eigenlijk eerst, daarna veel mensen leren kennen daar die nu goede vrienden zijn van ons. De scholen zijn gewoon goed hoor, is maar net wat voor school natuurlijk. De zoon en dochter van vrienden van ons zitten op een internationale school en dat is een super school.