Hallo allemaal, Vorige week heb ik tot 3 x toe positief getest Ben daarna nog ff doorgegaan met tempen, de afgelopen dagen was m'n temp steeds zo'n 37,1 maar vanmorgen was ie ineens 36,9 (borsten zijn ook niet meer zo pijnlijk) Ik heb niet slecht of korter geslapen dan anders. Misschien zijn het de hormonen maar ik ben zo bang dat het weer mis gaat. Kan iemand mijn zorgen wegnemen?
Zodra je (een paar) positieve testen hebt gehad is het aan te raden om te stoppen met tempen. Je bent dan dus gewoon hartstikke zwanger! DIt dus om onzekerheid weg te nemen. Het kan dat je temp wat gaat zakken maar als er GEEN bloedverlies komt is er niets aan de hand! Dus STOPPEN met tempen zodra je weet dat je zwanger bent! (Dit verhaal geldt alleen voor ná je NOD!)
Hey dibje Mooie echo meid Lekker van genieten Jij bent ook al lekker ver Ik heb de 2 maandjes ook al gehaald en de eerste echo staat ook in me album Liefs Tijgertje23
Hé Tijgertje, Jij ook alweer dikke 8 weken verder! Dat gaat de goede kant op! Heb jij last van kwaaltjes? Bij mij worden ze steeds minder, hoort erbij zeggen ze maar toch een beetje verontrustend Mooie echo hoor! Wij mogen aankomende maandag weer!