Hey, Af en toe word ik heel erg duizelig en krijg ik een soort tinteling in mijn vingers en armen (lijkt wel of ze slapen zeg maar). Zijn dit ook "de kwaaltjes" en zijn er meer meiden die hier last van hebben? Kus Toys
hoi ik moet dus nog testen,maar heb deze kwalen ook,dus weet niet echt wat ik daarbij moet denken,maar met mijn andere zwangerschappen had ik een hele lage hb,dus ga dat is laten prikken! liefs maluno
Ik weet ook niet precies of het door evt. een zwangerschap komt maar ik weet wel dat ik het ook heb. Vreemd he. Zelfs soms als je eigelijk niets aan het doen bent en dan ook terwel je je bvb arm wel gebruikt. Daarom kan het niet echt aan de houding waar in je zit of ligt of staat liggen. Spannend he!!!
Ik ben zelf ook af en toe duizelig en heb regelmatig hoofdpijn. Alleen de 'tinteling' die jij hebt, heb ik niet. Groet Elf
Ik heb er ook veel last van, vooral als ik na het slapen wakker word, dat m'n armen en vingers helemaal doof zijn en tintelen. Maar moet er bij zeggen dat ik dat sowieso al regelmatig had (fibromyalgie), maar heb wel het idee dat het erger is geworden sinds ik zwanger ben.
vreemd zeg maar ik heb dat ook voorla de duizeligheid met opstaan als je gezeten of gebukt hebt verder heb ik ook tintelingen in mijn armen en benen, erg vreemd heb al twee keer getest maar negatief dus ik kan je niet helpen
Dank voor jullie reacties... ben iig niet de enige Het zal er wel bij horen, het is alleen zo vervelend als je buiten de deur bent, dan ben ik bang dat ik neerklap ofzo hihi Kus Toys
Ik heb net een topic geopend bij Zwanger worden. Mijn vraag was of je die duizeligheid ook tijdens een eisprong kan hebben. Ik heb het nu ook weer en mijn eisprong moet nog komen. Ik heb het dus rond de eisprong.