Een paar vraagjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Malyka, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malyka

Malyka Lid

2 mrt 2009
    10
    0
    0
    1) Wij hebben een Bokxpring bedden, zijn uit zichzelf hoger dan een normale bed, nu mijn vraag moet ik perse mijn bed gaan verhogen :S we zien het niet echt zitten, want dan moeten wij 8 van die dingen kopen, en op kratten zetten of zo vertrouw ik niet, ik beval in het ziekenhuis.

2) De laaste tijd is er erg veel stres, door inkomsten, vriend had even geen werk, ruzie met Ex-vrouw, dat nu uitloopt tot geregel tussen advocaten en zo, dus veel stres, ik probeer me rustig te houden, maar ja je gat het atomaties doen.
    Nu heb ik af en toe onder in mijn buik vreemde steken, en slaap ik ook erg onrustig, en ben ik overdag erg snel moe, en lusteloos, wat kan dit zijn? ik slik elke dag foliumzuur

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je moet je bed helaas toch verhogen, niet alleen voor de verloskundige maar ook voor de kraamzorg. Die klossen leen je gewoon bij de thuiszorgwinkel, kost niets. Als je je eigen bed niet op klossen wilt/kunt zetten, kun je daar ook een logeerbed voor nemen.

Door stress kun je onrustig worden, het is ook geen gemakkelijke situatie begrijp ik. Veel meer doen dan rsuten kun je niet. Gezond eten, bewegen (wandelen, fietsen,zwemmen) en afleiding zoeken. Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina