Etos zwanger worden capsules vraag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cyntje78, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi meiden...

Ik lees vaak dat de etos zwanger worden capsules helpt om je cyclus regelmatiger te laten worden.
    Vorige maand na mijn operatie was mijn cyclus 31 dagen. De laatste 4 maanden daarvoor was ie 30 dagen. Daarvoor al een jaar tussen de 29 en 33 dagen.
    Maar nu zit ik op cd 22 en nog steeds geen ei! Op dag 20 was ie volgens de arts 16 mm.

Nu slik ik zelf Vitaal Zwanger van KV. Hier zitten vanallerhande vitamines enzo in.

Heeft iemand zin om hier een lijstje neer te zetten met wát er nu precies in de Etos zwanger worden capsules zit?
    Wat is nu hét ingredient wat zo "magisch" werkt op je cyclus? Iets wat de tabletten van de KV misschien niet heeft????

Alvast héél erg bedankt!!

2. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

In Etos Zwanger Worden zit het kruid Agnus Cactus, dat die uitwerking heeft op je cyclus.
    Die van het Kruidvat bevatten alleen vitaminen en mineralen.

3. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Je hoort veel verhalen dat het bij sommige meiden heel goed werkt.. Zij hadden opeens een kortere cyclus. Bij mij werkte het averechts. had ik eerst steeds een cyclus van 42 dagen, met die pillen had ik opeens een cyclus van 70 dagen. Toen ben ik maar meteen gestopt. Dus ik denk dat het per vrouw verschilt wat het effect is van die pillen.

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik geloof er ook niet in..heb ze ook gebruikt, maar ook mijn cyclus werd langer i.p.v. korter.

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik slik de pillen al een jaar nu en kijk naar mn cyclus...niet elke maand hetzelfde dus..en nu juist al 2 maanden en wat langere cyclus gehad dus ik weet niet of ie er echt regelmatiger van wordt...ik slik ze vanwege de vitamientjes...hoef ik niet apart een vitaminepil bij foliumzuur te nemen en weet ik ook dat ik niet teveel vitamine A inneem zo..

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Je hebt natuurlijk veel meer nodig dan alleen die pillen:D maar ik was/ben er heel positief over! Ik ben ze na de 8e maand gaan slikken en die ronde was het wel meteen raak terwijl ik daarvoor cyclussen had van soms 70a80 dagen. Die kwamen toen terug op 39 dagen!

Ik wens je heel veel succes!

Groetjes, mammamia

Deel Deze Pagina