Vraagje over tijd zijn!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chan en Vin, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chan en Vin

Chan en Vin Niet meer actief

#1 Chan en Vin, 16 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2010
    Hallo,

Ik ben nu 8 dagen overtijd berekend met een cyclus van 28 dagen. Dit is de eerste keer dat ik ongesteld moet worden na het stoppen met de pil. Voel ook andere dingen namelijk:
    - Bollere onderbuik
    - Borsten iets gegroet(witte streepjes op borsten)
    - Moeite met ontlasting
    - Donkere urine( hele dag door)
    - Veel witte afscheiding
    - Hoofdpijn
    - Vermoeidheid
    - Misselijkheidsaanvallen
    - Slecht slapen ( veel wakker worden om te plassen)
    - Veel plassen
    - Steekjes in onderbuik, kramp

Heb nu vandaag een test gedaan van de kruidvat eigenmerk en kwam negatief uit. Toch twijfel ik nu zelf heel erg want heb toch al die genoemde dingen. Denkt u dat ik misschien nog ene test moet doen? Rustig afwachten of misschien toch ook een vermoeden dat ik al zwanger ben?

Bedankt alvast.

Gr.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

helaas zegt het wel of niet hebben van symptomen niets over of je wel of niet zwanger bent. Als je zwanger zou zijn zou je na 8 dagen wel een positieve test moeten hebben eigenlijk.
    De symptomen die je hebt kunnen heel goed door het ontpillen komen. Wacht gewoon af. Je zou nog zwanger kunnen zijn omdat de cyclus langer kan duren en je eisprong later geweest kan zijn. Maar de meeste kans heb je om gewoon ongesteld te worden. Ook kan dat best nog een poos duren, zelfs een paar weken. Lees eens het stuk over stoppen met de pil en kansen om zwanger te worden, in het onderdeel zwanger worden op dit forum.

Mirjam

Deel Deze Pagina