Hallo vk, Ik heb sinds vanmiddag rond een uur of half 2 een heel raar gevoel telkens. Ik ben nu 32 en een halve week zwanger en het gevoel is: het gevoel hebben dat ik telkens naar de wc moet en ontzettende pijn daarbij. het houd ongeveer anderhalve minuut aan en dan zit er ongeveer weer een tijd van 10 minuten tussen. Ook voel ik me er misselijk bij! Als ik dat gevoel heb is de baby ook erg druk! Is dit normaal bij mijn lengte van de zwangerschap? Mvg Almira
ik heb toch geen zwangerschaps vergiftiging? Heb een pijnlijke bovenbuik en ook harde buiken! En heb absoluut geen trek!
Hoi ALmira, Hoe gaat het nu met je? Het kunnen klachten zijn van een blaasontsteking, laat je urine maar nakijken door de huisarts. Maar het zou ook weeenactiviteit kunnen zijn. Houden deze pijnen aan en worden de tussenpozen korter dan moet je echt even je verloskundige bellen! Het kan ook zijn dat je baarmoeder erg gevoeling is op het moment en dat bij elke beweging van de baby je een hard buik krijgt. Laat je even weten hoe het met je gaat? Imke
Heey immie, Mijn vriend heeft zaterdag avond de vk nog gebeld, en die is meteen langs gekomen om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten! Dus dat was het gelukkig niet. Ook moest ik gister van haar naar de huisartsen post om mijn urine te laten testen voor blaasontsteking. Dit was het ook niet! Dus het is nog steeds niet geheel bekend wat het is! Kan nog steeds bijna niks doen want als ik teveel doe krijg ik mijn pijnen weer terug! Mijn bloeddruk was wel heel laag: 110/50 hierdoor kan ik waarschijnlijk niet veel! Heb wel bij de huisartsen post te horen gekregen dat ik meer moest drinken, dat deed ik al veel nu nog meer dus! Heb donderdag mijn normale controle weer dus dan kijken we verder! Het gaat naar omstandigheden weer beter! Liefs Almira