Beco butterfly; waar te koop?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lentes, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Waar kun je een beco butterfly kopen? Via google kom ik alleen op blozekriekse.nl en babybij.nl maar daar zijn de patroontjes die ik leuk vind niet meer..! :(

Daarna zijn het buitenlandse site's, vind ik toch wat eng.

2. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2 Pluutje, 23 jun 2012
    Laatst bewerkt: 23 jun 2012
    ik heb de mijne gekocht bij de Blozekriekske, en ik kan je haar van harte aanbevelen! Snelle service en reactie op vragen.
    Heb je haar al geprobeerd te contacten? Wat ik begreep is zij de enige (of een van de enige) importeur(s) van Beco, dus wellicht kan zij wel andere patronen bestellen dan die zij standaard in haar assortiment heeft.

Ik heb mijn Beco persoonlijk bij haar opgehaald, echt een top mens(je)!!! Achteraf niet zo veel gebruik als verwacht, maar geen seconde spijt!

3. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb mijn Beco ook via Blozekriekse. Erg tevreden over en gebruik hem erg veel!

4. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij idd. alleen bij blozekriekske en babybij. In het buitenland bestellen is in z'n algemeen gewoon veilig hoor, of kijken of je recenties kunt vinden van bepaalde webwinkels, je kunt je vraag ook stellen op dragen-en-voeden.nl daar zitten genoeg mensen met ervaringen qua bestellen in het buitenland ;) en met een scala aan verstand van draagdoeken,dragers, etc.

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    ik heb mijn zo goed als nieuwe beco voor een prikkie van marktplaats afgeplukt.

Deel Deze Pagina