Waar kun je een beco butterfly kopen? Via google kom ik alleen op blozekriekse.nl en babybij.nl maar daar zijn de patroontjes die ik leuk vind niet meer..! Daarna zijn het buitenlandse site's, vind ik toch wat eng.
ik heb de mijne gekocht bij de Blozekriekske, en ik kan je haar van harte aanbevelen! Snelle service en reactie op vragen. Heb je haar al geprobeerd te contacten? Wat ik begreep is zij de enige (of een van de enige) importeur(s) van Beco, dus wellicht kan zij wel andere patronen bestellen dan die zij standaard in haar assortiment heeft. Ik heb mijn Beco persoonlijk bij haar opgehaald, echt een top mens(je)!!! Achteraf niet zo veel gebruik als verwacht, maar geen seconde spijt!
Volgens mij idd. alleen bij blozekriekske en babybij. In het buitenland bestellen is in z'n algemeen gewoon veilig hoor, of kijken of je recenties kunt vinden van bepaalde webwinkels, je kunt je vraag ook stellen op dragen-en-voeden.nl daar zitten genoeg mensen met ervaringen qua bestellen in het buitenland en met een scala aan verstand van draagdoeken,dragers, etc.