Als je nu doorzet met alleen water, is ze straks niet anders gewend. Ons zoontje dronk een periode echt veel minder, maar kreeg vanzelf dorst en drinkt nu niks anders dan water en melk (zo schattig, hij vraagt zelf om agua) Hij lust dan weer geen thee, omdat hij dat niet heeft leren drinken. En natuurlijk mag hij af en toe een glas limonade. Wij doen hetzelfde, maar dan wel ook thee.
Diksap en melk. Toen wilde ze geen water, nu drinkt ze dat wel af en toe. 1x per dag 's avonds tanden poetsen. Haren zijn nog nooit geknipt.
Hier heeft ze de hele dag een rietjesbeker met water tot haar beschikking. Ze drinkt het vooral graag als ze ziet dat ik hem vul met een koude waterfles uit de koelkast, vind ze leuk ijskoud drinken Smiddags krijgt ze een beker met "lekker drinken", ik doe de beker voor de helft vullen met kraanwater en dan vul ik hem bij met ; appelsap, fristi, icetea of Taksi. Ze gaat dat toch wel drinken dus maak ik me niet druk om Smorgens drinkt ze soms een tuitbeker thee (ook smaakjesthee), voor het slapen drinkt ze een fles warme melk (middagslaapje volle koe melk en savonds nutrilon 4). Haar 6 tandjes poetsen we voor en na de nacht. Soms wil ze niet en dan laat ik het. Ik heb haar haar nog niet geknipt.. gooi het denk ik gewoon weg?
Water, melk en ver verdunde diksap. Ontbijt = melk Tussendoor = diksap Lunch = melk Rest van de dag water.