de laatste 3 dagen zit rachelle niet goed in haar vel. ze huilt nee krijst de hele dag door. wil niet meer slapen. ( gelukkig wel 's nachts ) maar overdag niet ! als ik haar in bedje leg begint ze te krijsen! gister heeft ze op een hele dag maar 20 minuutjes geslapen! dat kan toch niet goed zijn. bij papa wil ze ook niet alleen bij mij maar je kan toch niet de hele dag met haar op schoot zitten, ze moet toch ook slapen. pfff ik kan wel janken, wat kan ik doen? hopelijk kan iemand me advies geven alvast bedankt
Wij houden Merel dan zo dicht mogelijk bij ons. Laten slapen overdag in de kinderwagen, in de draagzak en verder zoveel mogelijk kijken wat ze wel leuk vindt.
Veel knuffelen en dicht bij je houden. Je kunt zo'n kleintje toch nog niet verwennen. Verder zoveelmogelijk de routine houden die je normaal doet. Niet teveel nieuwe dingen doen even pas op de plaats maken. Ze moet de sprong even verwerken en hangt dan gewoon heel erg graag aan mama. Ikzelf heb veel (gehad) aan het boek oei ik groei. Vooral veel herkenning en fijn om te lezen dat je niet de enige bent,
Sven heeft de afgelopen dagen precies hetzelfde. ik zie dat onze kindjes ook bijna van dezelfde leeftijd zijn. Hij huilt niet maar krijst, wil ook niet slapen. Eten doet hij gelukig wel. Ik heb hem vanmiddag een zetpilletje gegeven omdat ik dacht dat hij ergens pijn had. Ik heb hem nog nooit zo hard horen krijsen. Echt zo zielig. Ik vind het moeilijk om hier goed mee om te gaan, merk ook dat mijn geduld soms opraakt. En dan voel ik me gelijk weer zo'n slechte moeder. af en toe is het lastig hoor mama zijn