hallo meiden, ik ben al wezen zoeken naar verwante onderwerpen via de zoekfunctie, maar niet kunnen vinden. dus hier komt mijn vraag: ik draag nu 85 B van bh maat, nu wil ik volgende week voedings bh's aanschaffen. * moet ik mijn 85 B aanhouden of moet ik een andere maat nemen? * hoeveel hebben jullie aangeschaft? * en tot slot welke winkel zijn jullie het beste geslaagd?
2 stuks is handig en qua maat ja lastig. Ik had ook al eerder in mn zwshcap gekocht, maar had wel grotere maat nodig toenik eenmaal bevallen was. Dus die kun je het beste zo laat mogelijk aanschaffen
Ik ben het best bij prenatal geslaagd, en qua maat, je zult gewoon even moeten passen denk ik. Verschilt in merk ook nogal eens.
ik zou een maatje groter kopen, mijn borsten zijn niet drastisch gegroeid gelukkig, maar toch wel een cup, en niet meer gekrompen ik had plezier van de Hema, maar meer met de dure van Anita, zitten veel steviger
Ik zou naar de Livera gaan, kom ik net vandaan voor een zwangerschapsbeha. Ze heeft me daar heel goed geholpen en ik heb een maat groter dan normaal.
anita zijn goede idd, kan ik je ook aanraden Zijn wel duur, maar als je van plan bent om voor meer kids te gaan, is het de investering dubbel en dwars waard.
Ik had ook van Anita, ik heb die een maandje gekocht voor ik uitgerekend was. De laatste weken ging ik nog eens heel veel vocht vasthouden en heb ik een tijdje zo'n tussenstukje op de rug gedragen (die kun je los krijgen). Onthoud ook dat je nog eens van die 'Senseopads' in je bh hebt tegen die tijd, daar moet wel ruimte voor zijn. Die Anitadingen zijn echt van heel goede kwaliteit, prijzig, maar je merkt het verschil wel met die van de Hema ofzo vond ik.
Ik heb er 1 op voorhand gekocht, de maat die ik rond het einde van m'n zwangerschap had en de rest heb ik gekocht tijdens m'n bv-periode. Ik vond die van Cariwell het lekkerst zitten.
Zag laatst op tv van hunkemoller volgens mij, hele mooie voedingsbeha`s zonder een klilsysteem. Heb nu al een tijdje een voedingbeha`s aan op advies van een vriendin omdat je eigen bh niet meer passen. Heb nu een van hema maar die van hunkemoller kon je gewoon aan de kant schuiven in mooie kleuren lijken mij veel handiger, ga binnenkort kijken.
Ik heb ze besteld bij victoria secrets, goedkoop en erg mooi, ik kon hier niet vinden wat ik wilde. Ik heb idd wel een maatje groter besteld.
Ik ben bij een lingeriespeciaalzaak geweest in winkelcentrum Kronenburg in Arnhem en daar hebben ze me fantastisch geholpen aan een voedingsbeha. Ik zou sowieso wachten tot ongeveer 35 weken zwangerschap... dan heb je de grootste groeispurten wel gehad en dan kunnen ze je in een speciaalzaak ook zeker wel zeggen welke maat je nodig gaat hebben. Ik ben uiteindelijk geslaagd met twee voedingsbeha's van 50 euro per stuk van het merk anita. Erg goed en stevig merk vooral voor de iets groter bedeelde vrouw (heb inmiddels cup G). Succes met je zoektocht! Als je borsten je lief zijn zou ik in ieder geval naar een speciaalzaak gaan voor de juiste maat en pasvorm.
ik zou 1 maat groter kopen. mijn borsten waren naar de bevalling gygantisch geworden haha en toen de stuwwingen nog kwamen en de kleine meost eten ontpofte ik bijna en was blij met me grotere bh die ineens erg strak zat. tijdens de zwangerschap waren ze van niet heel veel gegroeit dat kwam echt pas daarna. ik heb van mezelf 80B en voedingsbh was 80 D en paste net.