Oh oh ze slaapt!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door AnneThamar, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Onze peuter sliep al een tijdje niet meer overdag. Sinds de psz ineens weer wel, maar vanmiddag wilde ze niet. Je raad t al, ze valt net naast me op de bank in slaap.
    Ik twijfel of ik d'r wakker moet maken, of over een half uur ofzo. Ben bang dat ze anders vannacht niet slaapt.
    Maar ze is zoooo moe, psz vanmorgen en de hele middag op stap en visite. Haha ik weet t ff niet.

2. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ze wakker maken anders slaapt ze idd straks niet . Mooi om half7 7u erin

3. AnneThamar

Goeie ja, ga ik maar doen maar tis zo sneu ;)

4. AnneThamar

Ik krijg d'r mooi niet wakker haha net een zoutzak

5. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    :D goude tip: met een lepel (dan wel van plastic) in pannen slaan. Heb je haar zo wakker ;) Alleen heb je de kans op een chaggie kind (hier dan het geval).

Even zonder gekheid: Je kan haar ook een half uurtje laten slapen op de bank en haar daarna wakker maken? Heeft ze toch even die powernap gehad. Helpt hier en zoonlief slaapt dan gewoon om 19:15 uur.

6. AnneThamar

Ja heb d'r nu net wakker. Soms deed ze een powernap en dan slaapt ze pas om elf uur ofzo. Heb ik niet zo'n zin in haha. Heb net heel hard Sesamstraat aangezet :D hielp ook wel

7. mamabenn

mamabenn Actief lid

16 feb 2014
    392
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha

8. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Vragen of ze een koekje/snoepje wil is ook een goeie om een kind wakker te krijgen;)

Is ze goed gaan slapen?

9. AnneThamar

Hihi ja dat kan ik ook nog proberen.

Nou ze ligt er nu net een kwartier in. Ze bleef uit bed klimmen en boekjes willen lezen, ze begon er om half negen over dat ze wilde bouwen (duplo) :(:$
    Echt het is m'n dochter maar wat een mafketel :p

10. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is zo'n vervelende fase, zijn ze overdag zo moe dat ze in slaap vallen en bijna niet meer wakker te krijgen zijn maar 's avonds kunnen ze niet inslapen. Ben blij dat deze fase hier voorbij is.

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier wil ie ook wel eens rond 17.30 uur in slaap vallen, maak 'm niet wakker maar meestal wordt ie zelf wel na een half uur/drie kwartier wakker en gaat dan gewoon 19.30 uur naar bed, soms wordt het wel gerekt tot 20 uur maar hij is ook wel eens gelijk van bank naar bed gegaan :D

12. AnneThamar

Haha nou hier werkt dat helaas niet, maar ze is altijd een slechte slaper geweest. Tenminste, ze heeft altijd weinig slaap nodig gehad. Vandaag ook weer niet geslapen ondanks een drukke ochtend op de psz.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Onze dochter sliep vanaf 2,5 ook niet meer overdag. Toen ze 3,5 was ging ze 's middags ineens weer 2-3 uur naar bed. 'S avonds sliep ze wel wat later, maar welgoed. Ze had in die tijd ook best een flinke spurt gemaakt.

14. AnneThamar

Ze begon hier met anderhalf d'r middag slaapjes af te bouwen, dus ik denk dat dat er niet meer in zit (helaas) als ze overdag slaapt is het savonds echt bal.
    (Met zes maanden sliep ze denk ik 2 x 3 kwartier)
    Nou ja vandaag dus niet geslapen na psz en wakker kunnen houden tot half 8 jeej :D

Deel Deze Pagina