De vraag zegt het al,ik zou graag jullie ervaring hierover willen horen. Ik heb hem namelijk zelf maar ik denk erover om een andere te kopen,een maxicosi. Ik vind hem namelijk echt veels te zwaar en te lomp. Bevalt hij jullie wel goed of ook juist helemaal niet?
Ja hij is wel lomp....Het liefste kopen we een nieuwe voor nr. 2. Ik vond het handvat dat je kan draaien handig en we hebben ook een mutsy wagen. Maar met het zwaarder worden van ons meisje werd dat ding loodzwaar.
Ik weet niet hoe de mutsy is maar de maxi cosi is ook loodzwaar.. Maarja wat wil jever ligt nu een kindje in van 8 kilo.. Het zijn gewoon lompe dingen..
Ik heb ook de mutsy wagen daarom heb ik er toen ik zwanger was van de eerste precies de bijbehorende autostoel in dezelfde kleur bijgekocht! Zonder natuurlijk te weten wat ik nu weet, Bij de babydump vertelden ze er dat niet bij ha ha. Ik heb even op internet gezocht op wat de safe2go in gewicht is en dat was 5 kg!! De maxicosi citi Sps was in gewicht 2,8 kg! Dus scheelt wel bijna de helft.
Wij hebben hem ook, gelukkig is mijn dochter een licht meisje, die ging al over naar de opvolgstoel voor ze 9 kilo was want we vonden 18 maanden sjouwen met dat ding meer dan genoeg. Nu zit Jasper er in en ik vind het een onding maar ik ga echt geen andere kopen, ik vind het ook wel handig dat hij op het mutsy onderstel past namelijk.... Even doorbijten dus.