Wie kan mij vertellen wat dit kan zijn? Gisterenochtend aaide ik mijn zoon over zijn achterhoofd en voelde een bultje. Lastig te zien door al het haar, maar ik heb er een foto van kunnen maken. Bekijk bijlage 655833 Bekijk bijlage 655834 Ik heb vandaag even afgewacht of hij jeuk had, krabte oid, maar dat doet hij niet. Geen jeuk, maar ik mag er niet aankomen. Nu ziet het er zo uit. Bekijk bijlage 655835 Iemand enig idee wat dit kan zijn? Het was mij dus nog niet eerder opgevallen dan gisterenochtend en eergisteren had hij het nog niet, althans heb ik geen bult gevoelt of gekke plek gezien (ook niet op een gekke plek gelet trouwens). En 22 juni zijn zijn haren kortgewiekt en toen zat er 100% zeker nog helemaal niks. Ook geen moedervlek oid.
Ik zou bijna denken krentenbaard. Maar dat heb ik nog nooit in haren gezien. Ik ben overigens geen assistente.
Hij is idd bevattelijk voor krentenbaard, maar komt dat ook als bulten?? Hij heeft altijd alleen "platte" krentenbaard.
Weet je heel zeker dat hij het daar voor niet had? Mijn zoon heeft al jaren zo'n plek, maar dat zie je alleen als hij net bij de kapper is geweest. Is wel een moedervlek.
Ja echt 100% zeker. Ik aai hem zowat dagelijks over zijn bolletje, maar tot aan gisteren nog nooit eerder gevoeld/gezien.
Ja die van mijn zoontje leken wel op dit bultje en die had er best wel wat (In alle soorten en maten, helaas) Gelukkig zijn ze allemaal weg nu. (Met de echinaforce en vitamine c tabletjes) ik ken helaas ook 4 jaar lang krentenbaard en die was bij ons ook altijd “plat”. moeilijk is dit...huiddingetjes blijven lastig...
Misschien kun je de ass. van de HA mailen? Met foto erbij. Ik zou er niet mee langs gaan, zolang hij geen last heeft dan. Misschien kunnen ze het via mail beoordelen en een advies geven.
Ik bel morgenochtend de huisarts even op om te overleggen. Als hij vandaag minder aanwezig zou zijn geweest, dan had ik er verder geen aandacht aan geschonken, maar omdat hij nu juist roder is en donkerrode puntjes oid heeft vind ik het zo apart.
Ik zag niks geks zwarts zitten wat lijkt op een teek. De juf had vorige week wel een teek opgelopen waarschijnlijk tijdens het buitenspeel momentje
Sorry voor het off-topic gaan maar kun je mij PB sturen wat je precies gebruikte tegen waterwratjes? Mijn zoontje wordt er helemaal niet goed van
Ik dacht ook aan een ingegroeide haar. Mijn man krijgt ze wel eens op zijn hoofd als hij zijn haar heel kort heeft. Ben trouwens een leek fyi.
Ik ben geen dr.ass.......wel vpk Zo ver ik het vanaf foto kan beoordelen lijkt het me een ontstoken haarzakje
Dan denk ik toch een ingegroeide haar. Mijn oudste had twee weken terug ook ineens een gekke plek op zijn been en was een soort van steenpuist. Ik heb toen ook met een zaklamp zitten kijken of ik geen beestje zag maar plekje is open gegaan en genezen. Wat ook zo’n glanzend bolletje en heel gevoelig bij aanraken
open gekrabt puistje/ontstoken haarvaatje lijkt t op. Als t 1 plek is zou ik er niet heel wakker van liggen, even in de gaten houden of t er niet meer worden. Dat hij roder is met wat puntjes kan omdat de wond gaat helen, korstvorming maar dan net ff anders dan je allicht gewend bent. Geen assistente maar ik leef al 24 jaar met acne, weinig zicht op verbetering tenzij de menopauze gaat beginnen, dit soort plekken herken ik daar weer van.