Ja ik koop nooit kleding voor mezelf. Ok. Laatst sokken maar die waren verder ook nodig. Ik heb ook maar 2 plankjes in de kast met al mijn kleding die ik draag. Is meer dan genoeg
Heb ik laatst al met kleding van de kinderen gedaan, moet me gewoon tot mijn kast aanzetten, schop onder mijn kont geven!
Het wisselt per maand een beetje. Ik heb vorig jaar best veel gekocht maar had ook niet zoveel meer. De jaren daarvoor studeerde ik en was er geen budget om los te gaan. Dit jaar weer heel weinig want ik heb genoeg. De kast hangt vol en ik ga geen extra kasten in huis proppen omdat ik zoveel kleding wil kopen. Daarnaast vind ik het ook gewoon zonde van het geld, want een deel trek je dan heel weinig of niet aan. Ik wil ook naar wat duurzamere opties gaan kijken, want veel (betaalbare) kleding is ook niet heel verantwoord gemaakt. Neemt niet weg dat ik regelmatig wel online kijk. Ik heb een favoriete lijstje en als ik een item er echt lang op heb staan bestel ik het vaak wel. Heb gemerkt dat 3/4 na een maand of 3 weer van het lijstje is, dus dat had ik dan ook geen jaren gedragen. Dit werkt voor mij wel goed eigenlijk. De laatste items die ik heb besteld draag ik het meest. Maaaaar, ik ben bezig met afvallen en wil daarna nog wel een goede shop sessie doen. Voorwaarde is dat ik mijn kast en oude kleding op zolder eerst naloop, en dat in genoeg ben afgevallen. Ik moet dan ook wel shoppen, veel wordt te groot. Hier kijk ik stiekem wel echt naar uit