Kan me niet voorstellen dat een vent het zo lang uit kan houden op een forum tussen al die kakelende vrouwen
Ik had nooit gemeld . Maar bleef op meld knopje drukken. Zie dat beheer het topic verwijderd heeft helemaal top. Kunnen ook al haar berichten verwijderd worden van het forum. Kom haar helaas te vaak tegen in andere topics
Dus nu kun je tegenwoordig via een topic vragen om een ban voor een lid? Interessante ontwikkeling. Beheer...leg eens uit.
Voor lana maakte men met liefde een uitzondering vermoed ik. Damn, ben je net een avondje weg, zat pas op pagina 22 om dat laatste topic te lezen. Bak popcorn is nog niet leeg...
Dat heeft er nu niets mee te maken vind ik . Zij heeft al waarschuwingen gehad na meldingen aan beheer. Zij respecteerde niemand hier . Dan hoef je ook geen respect terug verwachten. Respect komt van 2 kanten
@ little girl denk dat je bakje ook eraan had moeten geloven hhhh. Zonder dat je het door zou hebben.
Nee, we hebben haar niet geblokkeerd omdat dat werd 'aangevraagd'. Het had alles met haar deelname op het forum te maken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Heb je uberhaupt gelezen wat voor opmerkingen en beledigingen ze deed in dat topic. Het was echt heel hard . Dat was geen mening geven Ze kwetste expres
Hier ook. Nou ja waarschijnlijk was het gewoon meer van hetzelfde. Het schaamrood stond mij op de kaken. Overigens had ze het 40+ topic zelfs gecrasht. Ze wilde haar ovulatie alvast in kaart gaan brengen. Maar ik zal on topic reageren, anders wordt TS boos. Na wat ik heb gelezen, vind ik het niet zo'n punt dat ze hier op zp een ban krijgt. Da's dan toch op sociaal gebied alleen he? Of moet ze ook nog biologisch en genetisch een ban krijgen?
@bosi333 We willen geen discussie starten over waarom wij tot een ban zijn overgegaan. Wellicht heb je niet alle reacties gelezen doordat wij een topic hebben verwijderd, maar deze konden niet door de beugel!