Hi meiden, Waar krijg je goede een-persoondekbed (Het liefst een vier-seizoenen) en dekbeddenovertrekken? Was al even online aan t kijken, maar HEMA bijv heeft zoiets niet... Iemand tips waar ik goede krijg?
Ik heb een vier seizoenen bij Ikea gehaald (warmte 3 en 1) en ben er erg tevreden over. Kan op 60 graden gewassen ivm allergie en in de droger en lekker warm.
Beterbed, bol.com (ja echt), hema.. Hou alleen even in de gaten welke lengte het dekbed heeft en welke lengte je hoezen hebben. Je hebt namelijk 2.00m en 2.20m. Daar kwam ik dus ineens achter. Ik vond het zo raar dat mijn hoezen ineens korter waren geworden bij sommige dekbedden
Ik heb mijn 4 seizoenen dekbed wel bij de hema gekocht, die is prima. Is er niet een grote hema bij je in de buurt? Soms hebben ze in de winkel meer dan in de webshop. Zie trouwens dat ze het bij de webshop wel hebben: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fpnl_product_type%3E{books%3Bshop}%2F%24s%3D4\u0020seizoenen\u0020dekbed\u0020synthetisch\u0020-\u0020140\u0020x\u0020200\u0020cm&fh_secondid=pnl_5511101
Mijn zoontje heeft ook een 4 seizoenen dekbed van de Hema... Het (gekleurde) dekbedovertrek blijft alleen niet echt mooi, al snel zijn de kleuren aan het vervagen. Die van Ikea blijven echter wel mooi. Voor onszelf koop ik overtrekken bij een beddenspeciaalzaak, altijd in de 50% uitverkoop. Dan ben ik net zoveel geld kwijt als bij de Hema en deze blijven echt heel mooi van kleur en het materiaal slijt niet.
Hmm, dan toch maar ff richting HEMA/Ikea! Maandag maar even doen haha, vandaag niet echt een aanrader ! Thanks meiden!