Iemand een leuk idee voor vandaag? Is er ergens iets leuks te doen waarvan je zegt: daar moet je heen! ??? Ik wil er uit, maar ben inspiratieloos. Oh ja, we hebben twee kinderen bij ons .... een 1-jarige en een 4-jarige.
Ik twijfel nog tussen dieren voeren in t stadspark of naar de dierentuin. Verder misschien even bij oma op bezoek .
Niet veel. Man slaapt, komt uit de nachtdienst. Ik ga een beetje rommelen in huis, vanmiddag moeten we nog boodschappen doen, vanavond gaat man zaalvoetballen en dat is onze ontzettend boeiende zaterdag
Ballorig ... leuk voor de kids, maar een ramp voor ouders. Al die schreeuwende en op hol geslagen kinderen. Dan kan je maar beter een grote buitenspeeltuin hebben. Dan galmt het geluid niet zo!
Hier wil : zoon naar de bios dochter schaatsten man wil niks doen en ik wil naar het spoorwegmuseum in Utrecht
ps: we zijn er uit we gaan naar het spoorwegmuseum daar kan je ook schaatsen en als we vanmiddag thuis komen gaan we een de film IKKE deel 2 kijken.
Oh ik heb een klus dag dus denk niet dat je daar vrolijk van wordt Het enige leuke is dat ik vanavond op de bank plof en er niet eerder af kom dan dat ik naar bed ga
Hier is het wandelen naar de markt en aantal cadeautjes kopen. Dan middagdutje en ik het huis schoonmaken. Daarna wat lekkers brengen bij mn man Eten koken Op visite
Das een goed compromis Hier gaan we alle kerstspullen opruimen en schoonmaken. Morgen koekjes bakken zodat ik maandag nog kan tracteren op mijn werk
Ik ga zo even boodschappen doen met mijn zoontje en daarna gezellig lunchen. Tja daarna gaat meneer op bed en die slaapt momenteel bijna de hele middag dus dan ga ik maar even in huis bezig en sporten met de honden in de tuin.
Hier vandaag rustig aan doen verplicht dus dat wil zeggen rustig het huishouden doren straks boodschapje halen.vanmiddag gaat man met dochtrerr naar een verjaardag en ik blijf thuis met zoon. Dan ga ik lekker filmpje aanzetten daarna badderen met zoon eten zoon naar bed en avond