Een pet voor vrouwen hot op not?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amare, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Ik ben toch wel gehecht aan mijn New York Yankee petje :)

Maar de laatste jaren draag ik meestal een strooie of rieten hoed. Elk jaar op vakantie koop ik een nieuwe, maar mijn donkerblauwe pet is toch wel mijn 'eerste' liefde hoor.

2. Janna

Janna Fanatiek lid

Helemaal mee eens. Inclusief de vraag over veters strikken. :)

3. yaro

yaro Niet meer actief

Ik vind hoedjes echt verschrikkelijk!! Daar zal je mij never nooit niet mee zien lopen. Past ook totaal niet bij mij. Ik heb niks met mode, ik doe aan wat ik leuk/fijn vind, niet wat een ander leuk vindt.

Maar goed, mijn mening telt vast niet want ik ga regelmatig wandelen op mijn wandelschoenen, met pet en afritsbroek of soortgelijke waterdichte broek en softshelljas. Oh en vergeet de totaal niet modieuse wandelrugzak niet. En mijn veters zijn gewoon zoals dat hoort, gestrikt.

Op mijn werk draag ik ook mijn wandelschoenen. Dan loop ik veel dus draag ik schoenen die daar het meest functioneel in zijn.

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Veters strikken ; er was van de week een topic over het wel of niet strikken van veters van je sneakers.

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ja, inderdaad!

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Zelfbedachte gekkigheid; sneaker merk in kwestie strikt ook gewoon, in al hun uitingen/commercials.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ligt echt aan de vrouw. Soms vind ik het erg sexy staan hahs. Denk ik wow die kan het hebben terwijl ik bij andere denk, o my God. Vooral drukke printjes of felle kleuren zijn echt niet oké. Of pet met reclame. Probeer wat petjes uit, kijk welke kleur een match heeft en dan kan het prima

Het plaatje moet kloppen zeg maar. Leuke losse broek met top en petje is prima. Beetje hip hop of skate idee. Nette rok of jurk met hakken en pet is zowiezo not

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Daar zijn ze toch ook voor ;)
    Anders verkochten ze ze wel zonder veters

Deel Deze Pagina