Ik ben toch wel gehecht aan mijn New York Yankee petje Maar de laatste jaren draag ik meestal een strooie of rieten hoed. Elk jaar op vakantie koop ik een nieuwe, maar mijn donkerblauwe pet is toch wel mijn 'eerste' liefde hoor.
Ik vind hoedjes echt verschrikkelijk!! Daar zal je mij never nooit niet mee zien lopen. Past ook totaal niet bij mij. Ik heb niks met mode, ik doe aan wat ik leuk/fijn vind, niet wat een ander leuk vindt. Maar goed, mijn mening telt vast niet want ik ga regelmatig wandelen op mijn wandelschoenen, met pet en afritsbroek of soortgelijke waterdichte broek en softshelljas. Oh en vergeet de totaal niet modieuse wandelrugzak niet. En mijn veters zijn gewoon zoals dat hoort, gestrikt. Op mijn werk draag ik ook mijn wandelschoenen. Dan loop ik veel dus draag ik schoenen die daar het meest functioneel in zijn.
Veters strikken ; er was van de week een topic over het wel of niet strikken van veters van je sneakers.
Ligt echt aan de vrouw. Soms vind ik het erg sexy staan hahs. Denk ik wow die kan het hebben terwijl ik bij andere denk, o my God. Vooral drukke printjes of felle kleuren zijn echt niet oké. Of pet met reclame. Probeer wat petjes uit, kijk welke kleur een match heeft en dan kan het prima Het plaatje moet kloppen zeg maar. Leuke losse broek met top en petje is prima. Beetje hip hop of skate idee. Nette rok of jurk met hakken en pet is zowiezo not