Ik zit GTST te kijken en zie een paar keer een kleine mannetje compleet overstuur en huilend krijsen om zijn papa en mama. Vond het ronduit zielig voor dit mannetje. Ik kan niet geloof dat dit gespeeld is en kan me dus niet voorstellen dat je als ouder je kind leent voor dit soort dingen zodat hij maar op TV komt. Misschien ben ik te kort door de bocht, maar kan me niet voorstellen dat zulke kleine kinderen er plezier aan beleven en snap niet waarom ouders dit doen.
Nou dat had ik dus ook, heb zelfs t geluid even afgezet. Kon er niet naar luisteren en kijken... Zo zielig!
Ik dacht dat ze eerder altijd het zelfde babyhuil-geluidje hadden.... Ik kijk geen gtst. Vroeger wel, maar ik zou mijn lieve babymeisje hier ook niet voor uitlenen. Zielig!
Ik zei net precies het zelfde tegen mijn man, ben weg gezapt, had geen zin meer om te kijken. Kreeg er echt de kriebels van.
Kon er zelf ook niet meer naar kijken en vindt zelfs dat GTST hier ook niet aan mee moet doen. Je zag ook duidelijk dat de acteurs zich opgelaten voelden.
Ik zei het net al in het gtst topic. Ik vond het hart verscheurend en echt zielig. Arm knulletje blijf maar vragen om zijn papa en mama
Jaaaa het viel mij ook op..! Helemaal overstuur.. Heel zielig.. En dan moeten de acteurs ook nog een discussie voeren.. Wat zal dat ventje gedacht hebben..?
Ik zei het ook al tegen mijn vriend...vond het niet bepaald kindvriendelijk. Volgens ons hoorden we hem ook nog 'die mama' oid roepen. Eerder hoorde je nog weleens zo'n bandje met huilgeluid inderdaad.
Ik vond t ook zielig. Ouders vinden t leuk zeker dat hun kindje op tv komt? Kind zelf vind er iig niks aan...
Dat gevoel had ik ook toen ik Nina zag met dat kleine babytje... Pff, moet er niet aan denken mijn ukkie, zo klein, "uit te lenen" ..
idd dat dacht ik ook bij de kleine baby. Op zo'n set met veel verschillende mensen erom heen en brandende lampen.....tja waar doe je het dan voor geld, naamsbekendheid??????Kind wordt er niet gelukkig van. En ik zou mezelf echt rot schamen als mijn kindje zo op Tv kwam.
Idd hoorde ik ook Vond het dus ook zielig,...werkt toch ook niet zo. Je hoort te denken dat het echt hun kind is.....nou is wel erg duidelijk op deze manier dat het niet zo is... Arm kind