speelgoed voor onderweg.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door claudia21, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia21

claudia21 Lid

7 aug 2007
    66
    0
    0
    Hallo,
    Onze dochter is nu 3,5 jaar en we gaan binnenkort op wintersport.
    Wie heeft er goede ideeën voor speelgoed en kleine kadootjes voor op de heen en terug reis?
    Bedankt vast!:)

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Wij zijn heel erg blij met de Storio! Wat een uitkomst is dat haha. Daarvoor had ze een (kinder) mp3 speler, werkte ook goed maar niet lang genoeg ;)

3. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Hier al jaren een succes: een magisch tekenbordje (Zeeman 1 euro!).
    Verder hebben we een schoottafeltje en zorgen voor een notitieboekje, stickers en kleurpotloden. Of een kleur- en doeboek.
    Van die raamstickers is ook altijd leuk.
    Zorg voor een CD met kinderliedjes en ga het lekker meezingen.
    De kleine kadootjes kunnen gewoon rozijntjes of een koekje zijn.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Al het bovenstaande ;) mijn zoontje (dan net 5) neemt zijn vtech spelcomputertje mee.

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wilde ik ook schrijven. Dochter heeft voor haar verjaardag net een Vtech laptop gekregen, bevalt goed! Zat vandaag nog te bedenken dat dat een ideaal speeltje is voor onderweg.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    idd een storio/mobigo/ nintendo DS, een kleurboek, luistercd, leuke kinderliedjes,raamstiften, boekjes,

7. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wij waren destijds wel wat ouder, maar op de weg naar Oostenrijk mochten we na iedere 100 km een cadeautje open maken. Van kleurboekje, puzzeltjes, boekjes, etc. Denk dat je genoeg kan vinden bij Action, Zeeman, etc. Wij vonden het geweldig leuk!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    magisch tekenbord inderdaad :)

verder misschien whiteboard stiften, waarmee ze op de autoramen mag tekenen?

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Werkt dat?
    Ik bedoel, kun je daar niet ook het dak oid mee bekladden?

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh na iedere 100km.. eh dat worden dan 12 ^^ kadootjes ;p

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Een DVD speler voor in de auto vonden wij ook handig. Wij konden haar niet de ganse rit ermee zoet houden maar was toch wel handig voor een uurtje ofzo.

12. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik heb zoiets gekocht voor onderweg: bol.com | Activiteiten Kubus | Speelgoed

Maar dat voor 30€ en iets simpeler. Bevat geen losse onderdelen en aan elke zijde een ander "spel". Misschien is jouw kind daar veel te groot voor hoor, geen idee.

Daarnaast idd zo'n tekenbord.

En ik kreeg ergens nog de tip van schuifpuzzels, lijkt me juist wel weer erg leuk als ze wat groter zijn!

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hm elke 100km is wel erg vaak.. Dat zal ongeveer elk uur zijn en in Duitsland nog wat vaker.

Hier een iPod shuffle achter in de auto voor muziek... Daar is ze zonder moeite 3 uur zoet mee :)
    Aangevuld met wat puzzeltjes of spelletjes kom je denk ik al een heel eind.
    Verder ligt er achterin vaak een pop(petje), auto, boekje..
    En natuurlijk dr slaapknuffel. Elke 10 minuten geslapen is weer 10 minuten niet verveeld :)

En zelf spelletjes spelen... Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. Auto's tellen, andere kinderen zwaaien..
    Op dit moment erg populair is rijmen of een letter noemen waarna de ander een woord moet bedenken.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    iPad met leuke spelletjes en digitale kinderboeken erop! :D

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@nikki: no way dat ze met mijn iPad op de achterbank mag zitten terwijl ik voorin zit :)

16. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik ben overtuigd voorstander van de dvd speler geworden! tis heel verschikkelijk, maar ze heeft er 4 dagen (2 heen, 2 terug) bijna nonstop voor gezeten (6 uur rijden per dag, minus 1 a 2 uur slapen) Moet ook wel zeggen dat ze verzot is op tv, en nog wat jonger was... Ze kan zich nog moelijk lang zelf bezig houden. En aangezien ik wagen ziek ben, kan ik ook niet de hele tijd achterstevoren zitten of achterin zitten. Normaal mag ze maar een uurtje tv kijken per dag, maar nu was ik wat makkelijker, heb geen kind aan dr gehad!

Deel Deze Pagina