Ineens uit het niets heeft mijn iPhone 6 gisteren allemaal e-mails uit 2008 en nog ouder geladen zonder dat ik (naar mijn weten) iets heb aangeraakt. Hoe kan ik dat weer terug draaien zodat ik alleen de laatste e-mails van afgelopen weken er op heb staan? Ik kan wel beginnen met wissen maar er komt geen einde aan, blijft steeds weer oudere mails erbij laden! :-/
Welke mailserver gebruik je? Bijvoorbeeld heb je een hotmail, gmail of een ander emailadres? Kijk eerst even op de webversie of daar je mails nog staan. Staan deze er, is het afhankelijk van je emailprovider, maar dan zou ik het huidige emailadres eraf gooien, opnieuw erin zetten met als inkomende mailserver imap. Ik werk zelf bij een grote provider, meestal wordt het hier wel mee opgelost.
Thanks voor de tips! Hotmail gebruik ik, op internet hotmail zelf staan alle mails gewoon nog maar in de app van de mail die op m'n iPhone staat wil ik ze allemaal weg hebben
Ik begreep je even verkeerd, oeps. Lastig, of je kan ze via internet verwijderen, maar dat is een hele klus. Wat ook kan is inderdaad je email opnieuw op je telefoon zetten, er is een optie waarin aangegeven wordt of je mails ouder dan 1 maand, 1 jaar of alle mails weer op je telefoon wilt zetten (synchroniseren). Dan kun je die optie het beste kiezen. Weet niet precies welke opties je krijgt hoor. Je kunt dat gaan naar instellingen - email, contacten en agenda's. Daar kun je je emailadres verwijderen en zodadelijk ook weer toevoegen. Is de kortste klap
Bij instellingen, dan mail en dan het mailadres waar het om gaat. Daar kan je een synchronisatie termijn kiezen.
Dit. Instellingen --> mail, contacten, agenda --> betreffende account aanklikken en dan synchronisatie kiezen.