Hallo Wij zijn nu meer dan een jaar bezig en nog steeds niets. Ik heb altijd een paar dagen voor NOD bruinverlies. Wil dit sowieso zeggen dat ongi op komst is of zijn er mensen die na bruinverlies toch zwanger bleken te zijn? Roze bloem
Hoi, Bij mij duidt het altijd op een aankomende menstruatie. (helaas) Maar lees wel vaak genoeg dat sommige vrouwen op hun nod en wat dagen erna wat lichtelijk bruin verlies hebben en dan toch zwanger bleken te zijn.
Ik heb het bij beiden gehad,was bij mij alleen niet goed die zwangerschap helaas.maar t wil nikseggen. Heb het nu ook in ene weer ,maar ben niet zwanger dus mn ongi wil niet echt doorbreken heel irri!
Ik had vanaf mijn NOD ook bruinverlies. Ik dacht 'ik ben zeker ongesteld' (was mijn eerste ronde na het stoppen met de pil dus cyclus zal nog wel opgang moeten komen) Maar ik was dus toch al ZWANGER. (en nu nog steeds) Het kan dus......
Bij mijn zwangerschap had ik van in julli bruinverlies (was heel onregelmatig) en op 16 augustus teste ik positief. Dus ja, bruinverlies kan zeggen dat je zwanger bent, maaaaar, bij sommigen is het een eerste teken van ongi! Veel succes
Hey bedankt voor jullie reacties. Voorlopig is het nog niets, maar ik hoop elke maand weer en elke maand is het weer een teleurstelling.... Hadden jullie elke maand bruinverlies voor NOD?
nee ik had het de eerste keer dat ik stopte met de pil in mei en toen een paar maanden niet en nu in ene weer wel heel raar. mn vorige ongi begon meteen met helder bloed
Ik had dat ook. Voor ik ongesteld werd bruin bloed verlies. Maar toen ik zwanger was geworden had ik ook 1 dag na Nod bruin bloed verlies. Dus het hoeft niet altijd wat te zeggen. Succes + Sterkte, Liefs Elba
Hoi Jacky, Wanneer wist je dan dat je zwanger was? Hoe lang had je dat bruinverlies? Ging je toen testen? Ik was 3 dagen over tijd en nu de 4e dag heb ik wat bruin/roze-verlies. Nog geen bloed. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong was want dat is in het ziekenhuis met een echo bepaald. Maar zou dit nu wat oud bloed kunnen zijn, of een innesteling of toch de ongi? Ik weet het echt niet. Wij zijn al 2 jaar bezig maar ik ben nog nooit over tijd geweest. Een heel verhaal, maar ja. Groeten illy
Misschien even een testje doen illydv? Bij mij is elke cyclus weer anders, de ene keer wel bruinverlies en de andere ker gelijk rood.
Bedankt voor je reactie Catje! Natuurlijk heb ik al getest. Die was tot nu toe negatief. GRrr... zo irritant. Normaal gesproken heb ik op de dag voor mijn NOD bruinverlies. Dat had dus zo'n 5 dagen geleden moeten zijn. Ik heb een hele regelmatige cyclus. Vandaar dat dit zo vreemd is.
Ik heb sinds precies een week terug ook spotting. Heb het nu minimaal 3 dagen gehad in de afgelopen week. Vorige maand kwam mijn ongie door na een week, maar nu niks. En ook nog geen eisprong gehad op dag 27(!) .. @ illydv, Ik hoop dat je te vroeg hebt getest
Ik kreeg bruinverlies volgens zo ongeveer vanaf mijn NOD (misschien 2 daagjes later) en dacht echt dat ik ongesteld ging worden (was mijn eerste ronde zonder pil dus was onduidelijk hoe mijn cyclus zou zijn) Maar het zette niet door. Uiteindelijk heb ik dus 5-6 dagen na mijn NOD getest en dat was direct een superpositieve test. Mijn wilde testen, ik geloofde er eigenlijk niet meer zo in (je kan toch niet 4-5 dagen bruinverlies hebben en zwanger zijn... NOU WEL DUS) Hij zegt nu weleens dat hij het gewoon al aan mij merkte, ik gooide alle symptomen op ontpillen.... Succes!
Ik had twee dagen na NOD bruin bloedverlies en was er van overtuigd dat ik ongi was, maar de volgende dag niets, nu alweer 2 dagen aan t einde van de dag wat bruin bloedverlies... Dus kan twee kanten op.
Bij mij ook nog niets, maar weet niet goed wanneer mijn NOD is, want had deze maand mijn eisprong 2 dagen te vroeg.... Normaal was NOD zondag, dus denk dat morgen normaalgezien NOD is.... Ik hoop van niet, maar vrees dat het deze maand weer niks is.....
Hoi Jacky: Bedankt voor je reactie. Hier kan ik wel wat mee. Super leuk zeg, succes de rest van je zwangerschap! MyPrecious: wat vervelend dat je nu nog steeds geen eisprong hebt gehad. Is het niet je wachten op de NOD dan wel op de eisprong. Je moet altijd zoveel geduld hebben, heel irritant. Ik heb nu wel wat meer roze/bruin-slijmverlies dus het zal wel doorzetten. Voor de rest die nog zit te wachten: succes! Groeten illy
Hey dames, ik ben ook al 13 dagen over tijd, heb zaterdag voor het laats getest en dat was negatief ... nu heb ik sinds vandaag last van bruine spotting, maar heel weinig .... lijkt erop dat ongi eraan komt .... maar enkele berichtjes van hier hebben mij toch wel een beetje hoop gegeven .... ik hou jullie op de hoogte ...