Curettage

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liesben, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Afgelopen woensdag (8 april) heb ik helaas een curettage moeten ondergaan na een missed abortion. Het kindje was al drie weken overleden.
    De eerste week ging "prima", alhoewel ik wel veel last heb gehad van mijn darmen. Verder ook nauwelijks bloedverlies.
    Sinds gisterenavond heb ik echter wat menstruatie-achtige pijn, en sinds vandaag wat meer bloedverlies. Is dit vreemd? Ik maak me nog niet heel veel zorgen, omdat het nog maar net een week geleden is. Maar ik vind het wel gek dat ik de eerste week nauwelijks bloedverlies had, maar dat dat pas na een week wat begint.
    Ik hoop iets te horen.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ondanks dat ik nog steeds graag wil weten wat jullie er van vinden, toch even een vervolg.
    Ik heb net even het ziekenhuis gebeld. Ik heb toch flinke menstruatiepijn, en een licht bloedverlies.
    Maar het ziekenhuis maakt zich niet zo'n zorgen. Ik moet het even aankijken. Als het lang aanhoudt moet ik langs de huisarts.
    (Nou zullen we dat wel zien, ik denk toch echt dat ik die huisarts over sla als ik het echt niet vertrouw...)
    Ik denk zelf ook dat het wel meevalt, maar toch. Ik merk dat ik erg onzeker ben nu, en ik graag bevestiging wil. Heb er vannacht gewoon wakker van gelegen, en ik ga straks maar even goeie pijnstillers halen. Die paracetamol helpt bij mij nooit tegen menstruatiepijn.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

En nu ik toch bezig ben...
    Weten jullie hoe lang het duurt voordat HCG uit je lichaam is na een curettage? Ik heb net een test gedaan (8 dagen na curettage dus) en die is nog positief.

Deel Deze Pagina