Ik voelde 'm de eeste keer al op 11w! Mijn mams en meter voelden het ook altijd al snel dus het kan wel hoor.
Wauw bij 11 weken al! Ik vind het nu nog heel vreemd omdat ik nog niet goed weet wat ik moet voelen.. Maar dit was zo apart dat ik het eigenlijk al hoopte hihi wat leuk is dat zeg!
Ja klopt, was bij mij ook! Herinner me het nog heel goed, ik lag rustig op de bank en plots voelde ik een mini schopje. Ik heel hard naar men man 'heee ik voelde iets!! ' haha. Had het helemaal zo snel nog niet verwacht. Maar het is altijd gebleven dat zelfde gevoel en ondertussen voel ik 'm al lekker sterk en elke dag
Ooh wat spannend.. Ik hoop dat ik het gauw weer voel dan kan ik het vergelijken (en mezelf ook dus feliciteren dat ik niet gek aan het worden ben )
Ik heb een tijdje terug ook iets gevoeld, tenminste dat dacht ik, maar dacht eigenlijk dat het niet kon haha. Maar misschien toch wel, was met 12 weken. Daarna niet meer gevoeld eigenlijk. Maar was heel apart, inderdaad ook een plopje. Ben benieuwd wanneer ik het weer of echt ga voelen.
Bij mijn dochter vanaf een week of 20 bij deze meid ook vanaf 14 weken heel duidelijk maar wist nAtuurlijk ook waar ik op moest letten
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet haha.. Maar gezien de reacties zal ik toch wel echt iets gevoeld hebben. Ik ga het ook over 4 weken bij de verloskundige eens navragen..
Als dat je darmen waren, zitten ze volgens mij niet op de juiste plek. Ook ik was er vroeg bij. Niet altijd gaan dingen volgens het boekje. Er zijn net zo goed vrouwen die hun kleintje pas na de 20 weken voelen. En ook dàt kan. Het zijn overigens heus niet altijd schopjes hoor. Ik voelde ook vaak meer een soort schuiven. De schopjes zelf voelden dan weer als een onderwaterscheetje. Tegenwoordig gaat mijn hele buik op en neer. Nog steeds is het mijn favoriete onderdeel van de zwangerschap, ook al heeft ze al een paar keer mijn nieren een opdoffer verkocht!
Whahahaha.. Nee dit zijn idd niet mijn darmen, dan zit er iets niet goed volgens mij.. Ja misschien ben ik dan toch een van de gelukkige die het vroeg voelt
Geniet ervan! Bij mij was het overigens zo dat mijn man tussen de 16 en 17 weken ook al iets kon voelen. Ook dat was beduidend eerder dan op de standaard-zwangerschapskalender staat!
Ja ik geniet er zeker van! Maar dit was de eerste keer en schrok er eigenlijk best wel van.. Toch wel een gek idee dat er iets in mijn buik zit hihi
Ik heb precies hetzelfde geval in de avond. Lag met mijn handen op mijn buik tussen navel en schaamstreek. En voelde ineens iets, maar dacht zal wel. Het waren echt plopjes dus dacht wacht is even. Paar keer met me Handen op me buik en ja hoor. Ik werd echt emotioneel, ik hoop maar dat ik het me niet inbeeld. Wel moet ik zeggen dat ik er echt voor moet gaan liggen hand op me buik en goed concentreren na een tijdje voel ik dan plopjes. Normaal voel ik t niet maar gister dus indexe houding wel. Ml helaas nog niet kunnen voelen. Wel zo bijzonder