Ik moet echt weer de tegels van m'n badkamer schoonmaken. Zo'n vreselijk werk! Wie heeft een goede tip? Welk sop gebruiken jullie ervoor?
schoonmaak azijn, je hebt ze ook in verschillende geurtjes gaat als een tierelier. het haalt kalk ook gelijk weg.
Als je last hebt van schimmel en kalk dan heb je bij de action goed spul voor. Werkt net zo goed als al die lg rotzooi
De tegels of de voegen? De tegels sop oo iedere week gewoon ff goed in met een sopje. Schimmel tussen de voegen met Hg.
Witte reus badkamerreiniger, fijn spul! Insprayen, even laten intrekken en afnemen met vochtige microvezel doek. Binnen een poep en een scheet klaar
Ik doe de tegels met normale allesreiniger of zo'n badkamerspray en de voegen in de douche bijvoorbeeld periodiek met jif met bleek en een oude tandenborstel. Gaat heel goed.
Mijn schoonmaakster gebruik HG badkamerreiniger, en HG schimmelreiniger, dat waren zo'n beetje haar enige "eisen", nu is ze met vakantie en moet ik het zelf doen, ik snap dat ze dit gebruikt, echt super goed spul.
Vreselijk vreselijk. Ik haat het. Heb witte tegeltjes, die zijn mat dus zien er altijd schoon uit, maar lichtgrijze voegen en daar zie je al heel snel zon oranje zeepwaas op. Bah! En dan nog de glazen schuifdeuren, die zijn altijd vol met kalk..... Ik schrob altijd als een bezetene, voeg voor voeg. Met een schuursponsje en antikal.
Dit inderdaad. Gebruikte normaal altijd hg maar die is erg prijzig. Verschillende andere merken geprobeerd en die van de action die werkt echt goed en veel goedkoper
Ik spuit het in met badkamerreiniger en maak een sopje van detol schoonmaakmiddelen en met schone doek even afnemenen na spoelen met douchekop Succes!!
Stoomreiniger werkt perfect. Alleen ruikt dat niet zo lekker...dus soms spray ik het dan eerst in met allesreiniger.
Papje maken van groene zeep en baking soda!(google voor precieze verhouding) Werkt perfect en je hoeft niet zo hard te schrobben. Ik doe het met een borstel (van action) maar als je het insmeert met het papje smeer je het vuil er al bijna vanaf!!
Ik spuit tijdens het douchen even in met (nu toevallig) Ajax shower clean, smeer het uit met een sponsje, wacht even en spoelen met water. Daarna drogen met een trekker of handdoek. En blinkend. Putje eruit en even schrobben. En elke douche beurt je kraan en glazen deur drogen dan heb je veel minder werk eraan. De andere tegels in de badkamer doe ik minder vaak maar die gaan even met een sopje alles reiniger. En nadrogen uiteraard!