wat vinden jullie van de naam Davian (Deevi-jan) Als we ooit een jongetje mogen krijgen, zal hij waarschijnlijk die naam gaan dragen, Davian Giovanni.. en vinden jullie dat bij Jamelie (Djee-me-lie) en Viënna passen?
Vind het een originele naam. Ik ken Damian en Devin wel, maar deze versie heb ik nog nooit gehoord. Klinkt leuk en past prima bij de andere namen.
uuh ja wat vind ik er van? Ik vind het niet echt lekker lopen, sja hoe zeg je dat. Alsof je van niets iets wil maken . Devian is zoals jullie het uit willen spreken voor mij gewoon Davy-Jan. Ik weet het niet vind het niet mooi niet lelijk maar misschien een beetje vreemd? Eerlijk gezegd vind ik de namen van de meiden te mooi om "zo een" naam bij te doen.
Eerlijk, beiden namen vind ik niets. Vienna vind ik wel heel mooi! Amelie en Vienna Ivany en Vienna Ivory en Vienna Alexis en Vienna Noa en Vienna
Voor een jongetje zou ik het niet weten... Devon en Vienna Dylan en Vienna Ian en Vienna Davy en Vienna Donny en Vienna Sonny en Vienna
Ik denk dat hij door anderen snel zal worden uitgesproken als Da-vie-jan en het lijkt me erg vervelend als mensen je naam altijd verkeerd uitspreken.
Jamelie en vienna heetten mn dochters al hmm ja davy-jan.. Tja als je t zo neerzet vind ik t ook niks haha mn man vond die naam geweldig voor als vien een jochie was. Hij wilde eerst giovanni/gianni ofzoiets.. Maar nu hebben we het steeds vaker over een 3e en hij hoopt dan op een jochie
Als ik eerlijk mag zijn.... :S Ik vind het echt geen mooie naam, beetje ordinair ook.. Sorry! Past wel bij Jamelie, maar naar mijn mening niet bij Vienna (vind ik trouwens wel een mooie naam!)