ik had 5 dagen voor men nod ook zo een lichte test van kruidvat en ben nu 5 weken zwanger ik zou hem binnen 2 daagjes nog eens doen en dan ga je het nog duidelijker zien.. ik twijfelde ook zo maar ik denk dat het positief is hoor. voorzichtige proficiat al
ik zag ook een licht streepje ik denk dat die positief is ik had voor mijn nod ook zulke lichte streepjes en anders blijven ze echt omo wit heb nog nooit valse positief gehad met die testen sucees
Hoi allemaal, Had vanochtend geen tijd de test te plaatsten. De eerste foto is van vanochtend (kreeg het niet duidelijk op de foto) en de tweede van toen ik thuiskwam. Wat zeggen jullie?
Hmmmm als ik de testen vergelijk van 19 juni en die vandaag 29 juni... vind ik de stijging hcg wel enorm weinig voor 10 dagen. Hij had een flink stuk duidelijker moeten zijn lijkt mij. zeker omdat je een week na nod zit. Ik durf je nog niet te feliciteren
heb je tussen die tijd helemaal niet getest ? had helemaal niet in de gaten dat je eerste test helemaal 10 dagen geleden was dame voor me heeft dat wel gezien
Daar ben ik ook bang voor, waarom het zo traag stijgt? Als het al uberhaupt een positieve test is? Nee, ik had niet eerder getest omdat ik een paar dagen weg was. Ik weet niet echt wat ik nu moet denken.. Gewoon afwachten dan maar..
er is wel een streep te zien op de laatste test. het kan ook zijn dat die van 19 juni niet posi was en deze wel.
hoi ik wil je niet bang maken maar ik had deze maand ook dat het zo licht bleef maar ik heb een miskraam gehad maar het kan ook zijn dat het bij jouw wel goed blijft gaan ik hoop het zo voor je
Ik heb inderdaad eerder vroege miskramen gehad en hoop dat het nu niet weer zo is. Wil iemand misschien meekijken of de testen qua kleur iig toenemen of nemen ze weer af? Dan moet ik weer rekening houden met een vmk. Bovenste is van gister. Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, dus weet eigenlijk niet zeker of vrijdag mijn NOD was..