een positieve of negatieve 2v5 kruidvattest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chan5, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik ben het eens met rogulli de test had echt veel duidelijker moeten zijn zeker omdat je nu ook overtijd bent, dus durf je ook niet te feliciteren, zou even contact opnemen met de verloskundige

hoop natuurlijk dat je langzaam hcg aanmaakt en het daardoor komt

2. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    De tweede test vind ik duidelijker

3. Chan5

Chan5 Lid

17 aug 2010
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net de verpleegkundige gespoken en zij gaf aan dat als er een streepje staat deze positief is. Ook al is ie maar iets donkerder dan die van gister. De mate van stijging HCG verschilt per vrouw en bij de een gaat het wat sneller en bij de ander langzamer. Tenzij je hormoon-preparaten gebruikt, wat ik niet doe. Ik ben er nog steeds niet gerust op, maar zal moeten afwachten. Een bloedtest mag tegenwoordig ook niet meer zegt ze, omdat dit alleen op indicatie van de arts mag bijeen vermoeden van een buitenbaarmoedelijke zwangerschap:s.

Bedankt voor het meedenken en ik hou jullie op de hoogte.
    Groetjes

4. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken zover er geen bloed en krampen zijn sterkte met wachten

5. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    ik herken dit wel.... alleen ging bij mij met 6.5 week mis!:( Testtjes werden maar heeeeeeel langzaam donkerde en was daar ook niet gerust op en mijn gevoel klopte... hoop natuurlijk dat bij jou anders is!

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Misschien een digitale doen? Scheelt veel turen. Dan weet je nog niet of het goed gaat of niet, maar die garantie heb je nooit. Maar je weet iig of je zwanger bent of niet.
    Succes.

7. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb je in de tussentijd alweer getest? Ik herken je testen maar al te goed. Momenteel heb ik ook zulke testen. De streepjes verschijnen binnen de tijd (bij 2 a 3 minuten) maar worden naar mijn mening niet donkerder. Over 2 dagen test ik maar eens met een ander merk.

Deel Deze Pagina